Архив

В Гуанчжоу дебютира преднозадвижваният седан BMW 1-а серия

Производството ще бъде в Шенянjyvwif9yyoucxa_-cke9pwh625

От гледна точка на имиджа, преходът на предно задвижване – това е процудура доста болезнена за BMW. Очевидно заради това новата „единица“ на платформата UKL дебютира в страна, в която потребителят в най-малка степен е обременен от отношението към правилата и традициите.

Задно, предно, пълно – каква е разликата! За болшинството китайци е важен престижът на марката, вселенският дизайн и комфортът в салона, а не всички тези технически премъдрости.

Колесната база при преднозадвижваната „единица“ е 2670 мм, т.е. с 20 мм по кратка от BMW 1-а серия с класическа компановка. Обаче, поради напречното поставяне на двигателя, мястото в салона е по-голямо. Производството ще се прави в завода BMW Brilliance Automotive в Шенян и вече през есента ще започнат продажбите.

Двигателите са също китайско проиизводство – тяхното пускане е локализирано още в началото на т.г.

Базовата версия ще стане 118i, снабден с 1,5-литров турбо с мощност 136 к.с. Модификациите 120i и 125i ще имат под капака агрегати с мощност 192 и 231 к.с. съответно. Скоростните кутии са само автоматични – за 118i 6-степенна и за 120i и 125i  – 8-степенна. Пълноприводни версии едва ли ще има защото тук няма интерес.

Салонът според европейските мерки е простоват и украсен със старомоден досега почитан в Китай дървесен корниз.

Зад пределите на Китай седанът BMW 1-а серия няма да се продава Но платформвата ще стане базова за всички модели от първа серия от новото поколение с предно задвижване.