Архив

Toyota Motors ускорява стратегията си за електромобили

Тя е по-добре подготвена за бъдещата регулаторна среда в световен мащабprius-header-2_tcm-3039-543381

Forbes

Докато електрическите превозни средства и автономните коли са изтъквани като бъдещето на автомобилната индустрия, и няколко „играчи“ искат да увеличат флота си от електромобили, Toyota Motors вероятно ще започне масово производство на своите електрически превозни средства от 2020 г. Фирмата образува под своята шапка дружество, което ще се съсредоточи единствено върху електромобилите. Докато Toyota въвежда щадящи околната среда превозни средства под формата на хибриди, плъг-ин хибриди и автомобили с горивни клетки (FCVs), компанията вярва, че с оглед на бързото укрепване на наредбите около увеличаване на използването на превозни средства с нулеви емисии, трябва да има продуктова линия, която може да отговори на тези промени в нормативната уредба.

Докато няколко страни настояват за регулации на нулевите емисии, предпочитаните решения са различни. Китай смята, че електромобилите могат да бъдат правилният отговор, докато Япония инвестира основно в технологията с горивни клетки. Toyota вече има силна линия на FCVs и новото начинание на компанията е насочено към иновации в сегмента електромобили.

В компанията вярват, че ускоряването на темпа на развитието на електрически превозни средства може да се гарантира, и че Toyota е по-добре подготвена за бъдещата регулаторна среда в световен мащаб и да запази своята етикет на най-голям производител на автомобили в света.

Фирмата търси да създаде структура, която ще позволи да се комерсиализират електромобилите в ранен етап, като алтернативно средство за постигане нулеви емисии. Като се има предвид, че Япония фокусира върху технологията на горивните клетки, Toyota Motors вече поставят специален акцент върху автомобили с горивни клетки (FCVs), които, от гледна точка на зареждане, пробег и други аспекти, предлагат удобство наравно с превозни средства на компанията с бензиново захранване.

Въпреки това, в региони извън Япония (особено Китай) се обмислят електромобилите като „еко-кола“. Toyota Motors трябва да ускори развитието на този сегмент и да се погрижи за своите потребители в САЩ и азиатските страни като Китай и Индия.  Близо 40% от приходите на дружеството на фирмата от региони извън Япония трябва да бъдат на масовия пазар от екологично чисти превозни средства за тези региони. Фирмата търси да въведе повече хибридни автомобили в Индия, тъй като страната ще работи с по-строги норми за емисии и разхода на гориво започвайки от 2017 г.

Toyota може да се превърне в пряк конкурент на Tesla Motors в бъдеще, вярват от компанията, и че тази стратегия за увеличаване на фокуса към електромобили (за разлика от FCVs) е да се създаде екологичен автомобил за международните пазари, тъй като чрез ефикасен FCV компанията има „еко-автомобил“ за Япония.