Архив

Повече детайли за 2018 GTi на Peugeot 308

Моделът още не е показан официалноPeugeot-308_GTi-2018-1280-01

Peugeot обяви официално фейслифта на 308 в началото на май, но GTi още не е официално показан.

2018 изглежда е годината на горещите хечбеци, като 308 GTi следва стъпките на Golf GTI. На предния край автомобилът има дълга черна решетка и по-големи долни въздухозаборници. Две нови брони, които имат ярък, динамичен външен вид, подчертават силната индивидуалност на новия Peugeot 308: една версия, проектирана за нива Allure, а след това – GT Line, GT и GTi. Три щедри отвора в долната част осигуряват охлаждането на двигателя. Също така има спойлер и нови LED фарове с тъмни нюанси. На хечбека, защитата на фаровете е затъмнена, за да поддържа динамичния външен вид на автомобила. С изключение на някои малки докосвания, както интериорът, така и задната част на колата са до голяма степен непроменени.

Автомобилът е дълъг 425.3 см, при база 262 см, ширина 180.4 см и височина 147,2 см.

Класическият интериор на новия Peugeot 308 е еволюирал. Изключителната позиция на шофиране с Peugeot i-Cockpit® с компактен волан и дисплей  предполагат нови усещания. Има нов сензорен екран, откъдето може да се контролира климатичната система и навигационната система TomTom® Traffic 3D. Всичко това е с безкомпромисно ниво на качество и завършване на материала.

Мощността продължава да се осигурява от 1.6-литров турбокомпресорен мотор -1598 cm3

Peugeot-308_GTi-2018-1280-0bМоже да се открие, че малкият двигател е по-силен от този, използван от всички  конкуренти. Въпреки това, новостта е, че Aisin предоставя другата си скоростна кутия – 8-степенна автоматична, а не 6-степенна.

Върховият двигател THP S & S 268 к.с.  при 6000 / мин. 330 Нм при 1900/мин. демонстрира истинска мощ, като излъчва само 139 грама CO2 на километър и консумира само 6.0 литра на 100 км комбинирано и 4,9 л на магистрала. С отлично съотношение на мощност към тегло от 4,46 кг на к.с. новият Peugeot 308 GTi ускорява от 0 до 100 км в час само за 6 сек. и отнема само 25,3 секунди, за да премине 1000 метра от позиция на застой. Максималната скорост е 250 км в час. В модела,  стандартни са Torsen диференциал, 19-инчови сплавни колела и 380 мм спирачки.

Предстоящият екостандарт Euro 6., който влиза в сила през септември 2017 г., ограничава емисиите на азотни оксиди (NOx) при нормални условия на шофиране до 2.1 пъти. С  уникалните си двигатели групата на PSA вече демонстрира ангажимента си да се подчини на коефициента 1,5, който влиза в сила едва през 2020 г.

Новият Peugeot е оборудван с най-новото поколение помощни средства за шофиране, които наскоро бяха представени на новите SUV на Peugeot 3008 и 5008. Активно безопасно предупреждение за спиране и дистанционно предупреждение за разстояние предупреждават водача, ако има опасност автомобилът да се сблъска с предното превозно средство или ако има пешеходец в зоната за откриване. Ако шофьорът прекалено дълго спира след алармата, незабавно се задейства  спирачката.

Peugeot-308_GTi-2018-1280-08Характеристиката Active Safety Brake в новия Peugeot 308 влиза в действие, когато се открие друго движещо се превозно средство при скорост между 5 км в час и 140 км в час, когато се установи спряно превозно средство при скорост под 80 в час и когато се изпречи пешеходец – при скорост, по-малка от 60 км в час. Има и система за предупреждение при отклонение от активна лента, която коригира управлението ви при скорости между 65 км в час и 180 км в час. Водачът може да дезактивира системата, като натисне бутон вляво от волана.

Моделът е снабден и с радар и адаптивна система за контрол на скоростта Adaptive Cruise Control, активна система за наблюдение на слепите  зони Active Blind Spot Monitoring System и интелигентно разпознаване на скоростта Intelligent Speed Limit Recognition.

Активната система за наблюдение на слепи зони при движение със скорост между 12 и 140 км в час предупреждава шофьора, ако друго превозно средство е на сляпо място и ако присъствието му потенциално представлява опасност. Автомобилът е оборудван с 180 ° видеокамера на задния люк. Това осигурява поглед към непосредствената обстановка на автомобила, която се показва на сензорния екран. Сензорите за паркиране предоставят допълнителни данни с изглед отгоре на автомобила на 360 °. Ултразвуковите сензори отстрани на автомобила позволяват на Park Assist да играе активна роля при паркирането.

Още от старта ще бъдат на разположение десет цвята на каросерията на новия Peugeot 308, включително нов Pyrite Beige, който заменя алуминиевия сив цвят. Емблематичната GTi версия идва с изключителен Coupe Franche, Magnetic Blue и Perla Nera Black.

 

По autoevolution.com

и по netcarshow.com