Архив

Bugatti е готов за седан и електроверсия

  Изключва се вариантът SUVBugatti.jpg&MaxW=622&cci_ts=20170920063003

Главният изпълнителен директор на Bugatti заяви, че марката е отворена за идеята за седан или електрифицирано превозно средство, но SUV е строго извън масата.

Волфганг Дюерхаймер, главен изпълнителен директор и председател на Bugatti, каза пред „Блумбърг“  на  автомобилно изложение, че „не може да изкара от главата си  идеята за лимузина с четири врати [Bugatti]“ и че това е една от възможностите, които компанията ще разгледа при планирането на бъдещите модели.

На Франкфурт 2017 дори беше определена годината, когато ще пуснат салон с четири врати – 2024-та.

Компанията изложи концепцията Galibier през 2009 г., но през 2014 г. реши да не продължи с проекта.

Шефът на Bugatti също така заяви, че марката е отворена за идеята за бъдещо електрическо задвижване. Компанията реши да не прави хибрид поради проблеми с теглото.

Последният модел, подобно на Veyron, който успее, се задвижва от четирицилиндров 8.0-литров W16 двигател, закачен към система за задвижване на всички колела. Chiron  притежава 1103 kW мощност и 1600 Nm въртящ момент и има сухо тегло от 1995 кг.

Оборудван със седемстепенна скоростна кутия с двоен съединител, Chiron има време 0-100 км в час под 2.5 сек и електронно ограничена максимална скорост от 420 км в час, както вече писахме – бел. ред.

Когато попитали Дюерхаймер за възможността за SUV на Bugatti, отговорът му бил просто не…