Архив

Най-добрите модели BMW – с ново лого

Новото черно-бяло лого на BMW показаха на X7 във ФранкфуртBMW-Black-White-Emblem-Logo-Badge-Set-7-pc-Set-82mm-73mm-Hood-Trunk

С нови попълнения, които идват на върха на неговата гама, BMW пуска черно-бяло лого, което ще използва за продажба на елитните си модели в световен мащаб.

Новият дизайн дебютира на автомобилното изложение в Франкфурт и ще бъде използван за съществуващите 7-ми серии и i8 купе и следващите 8-ми серии купе и конвертируеми, i8 roadster и X7 големи SUV. Той съчетава черно-бялата версия на кръглата емблема на автомобила, използвана преди един век с пълното немско име на компанията – Bayerische Motoren Werke – изписана изцяло. Самото превозно средство ще се нарича по-просто като 7, 8 и X7.

„Имаме силна история от 100 години и смятаме, че това е нещо, което трябва да използваме“, каза Хилдегард Вортман, старши вицепрезидент на марката BMW. „Това е нова визуална идентичност, която е по-интерактивна, по-емоционална.“

bmw-logo_827x510_51505160088BMW ще запази немското изписване на името на фирмата в логото за моделите си от висок клас дори в САЩ

Вортман нарече новото позициониране по-модерен подход. Тя го оприличи на обща тактика, използвана в модната индустрия, в която дизайнерите поставят пълните си имена на най-луксозните си линии и използват инициалите си, за да направят по-достъпни линиите си.

Новата луксозна марка ще се използва само в комуникационните дейности на автомобилния производител. Търговските представителства няма да бъдат задължени да актуализират знаците или елементите на сградите си, каза говорител.

BMW обмисля как да укрепи връзките си с купувачите на своите модели от висок клас, може би чрез специални услуги. Шофьор от серия 7 напр., който се нуждае от повече места за сядане за един или два дни, би могъл да заеме X7.

Вортман също така подчерта връзката на BMW с мотото „върхова машина“, въпреки бързите промени в индустрията. Дори и с появата на нови технологии – като по-автономно шофиране или електрически автомобили – дългогодишният лозунг „остава абсолютно валиден“ каза тя.