Архив

BMW Group България на Автосалон София 2017

10 години присъствие на българския пазар

Експозицията беше представена от председателя на УС на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители и управител на BMW Group България - г-н Александър Миланов. Сн.: автора

Експозицията беше представена от председателя на УС на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители и управител на BMW Group България – г-н Александър Миланов.
Сн.: автора

На Автосалон София 2017, BMW Group България демонстрира най-новото и добро от продуктовото портфолио на трите си основни марки- BMW, MINI и BMW Motorrad и отбеляза и 10 години присъствие на българския пазар.

За десет години, BMW Group България отчита реализирането на повече от 10 000 свои продукта, като 9600 от тях са автомобили. От началото на тази година до края на септември, компанията отчита ръст при всяка една от представляваните в България марки, като при BMW подобрението е 10.5% до ниво от 692 коли, при MINI е 46% до 79 единици, а при BMW Motorrad е 55% до 74 единици.

Най-продаваното ново BMW за първите девет месеца на годината на територията на България е X5 (111 единици), а след него е петата серия със 103 единици и Х3 със 77.

83% от всички нови реализирани в България нови коли BMW са оборудвани с дизелов двигател, а 86% от общата реализация на марката в страната ни разполага с интелигентна система за задвижване на четирите колела xDrive.

Половината от новите коли пък са били в модификация с шестцилиндров двигател, а 41% с четирицилиндров.

 На Автосалон София 2017 BMW Group България участва с голяма експозиция, в която са включени общо 8 автомобила и един мотоциклет. Премиера у нас пред широка публика правят новото 6 Series GT – на сн. горе, новото X3 – предстои представяне в сайта, сериозно обновеното i3 – вж. отчасти линк Екомобили, Електромобили, M4, M760Li – на сн. вляво, M550D xDrive, MINI Countryman в plug-in хибридна версия, спортното MINI JCW Hatch и специалното BMW HP4.

Премиера месец преди въвеждането си на пазара отбелязва новото BMW Х3. Това е третото поколение на основателя на SAV сегмента, който традиционно се нарежда на челно място. Новото поколение постига идеален баланс между on-road и off-road характеристики, съчетава характерен дизайн на модел от BMW X семейството и изискан интериор плюс последно поколение технологии.

Той присъства на щанда на BMW Group с 2-литров дизелов двигател, който постига превъзходни показатели по отношение на ефективност и емисии на азотни окиси.

 

Източник: Интернет