Архив

Polestar 1 – 2020 – хибриден GT бе представен в Шанхай

Пърформанс брандът на Volvo ще произвежда хибриди и електромобили1-Polestar-1-2020-1280-01

Polestar, марката на Volvo Car Group, разкрива бъдещето си като нова самостоятелна марка за електрически премиум превозни средства. Polestar потвърди първите три модела на компанията и нова построена за целта производствена база в Китай.

Първата кола на компанията, Polestar 1, проказан в Шанхай, ще започне производство в средата на 2019 г. Като електрически хибриден автомобил, колата може да пътува до 150 километра само с чиста електрическа мощност – най-дългия пробег за пълна електрическа гама от всяка хибридна кола на пазара. В комбинация със своя четирицилиндров двигател, Polestar 1 осигурява 600 к.с. мощност и въртящ момент от 1000 Нм, като по този начин превозното средство се намира в сегмента на автомобилите.

1-Polestar-1-2020-1280-13Polestar ще бъде водеща технология за групата Volvo Car Group, която ще донесе на пазара нови атрибути и производителността. В същото време Polestar ще се възползва от технологичните и инженерните синергии в рамките на Volvo Cars и ще доведе до значителни икономии.

Томас Ингенлат, главен изпълнителен директор на Polestar, каза: „Polestar 1 е първата кола, която ще носи емблемата на Polestar – с визия за това, каква ще бъде новата самостоятелна марка за електрически превозни средства“..

Polestar 1 е с две врати, 2 + 2 седалки Grand Tourer Coupé с електрическо задвижване Hybrid. Ще бъдат строени максимум 500 автомобила годишно. Всички автомобили ще се предлагат на абонаментен принцип, като клиентите ще се възползват от удобството на едно еднократно плащане.

Ярък пример за технологията Polestar  е нейната емблема – полярната звезда. Моделът се основава на Scalable Platform Architecture на Volvo (SPA), която приблизително 50% е нова и по поръчка, създадена от инженери на Polestar.1-Polestar-1-2020-1280-0e

Автомобилът е с дължина 4,5 м срещу 5,15 м на S90. Пример за ролята на технологията Spearhead е изцяло новата двойна електродвигателна система, задвижваща и двете задни колела, свързани заедно с планетарни зъбни колела. С мощност 218 к.с., плюс подкрепата на интегриран стартер генератор, Polestar 1 в Pure режим, и задно предаване на електросистемата, има до 150 км пробег.

За пълната мощност, Polestar 1, двойните електрически задни двигатели се комбинират с двулитров четирицилиндров бензинов двигател на Volvo, задвижващ предните колела. В режим на захранване, Polestar 1 доставя общо 600 к.с. и 1,000 Нм въртящ момент.

Томас Ингенлат, главен изпълнителен директор на Polestar, продължава; „Polestar 1 е ефективен електрически хибрид, но с най-дългия изцяло електрически пробег, ние го считаме за електрическа кола, с подкрепата на най-двигател с вътрешно горене. Всички бъдещи коли от Polestar ще бъдат превозни средства с Electric изпълнение.“

Polestar 1 е снабден с шаси от най-съвременните, включително изцяло ново Ohlins контролирано постоянно електронно окачване (CESI) – първата в света кола, оборудвана с тази усъвършенствана технология на шасито.

1-Polestar-1-2020-1280-05Всеки амортисьор Öhlins е снабден с нов електронен вентил, монтиран заедно с Öhlins амортисьори. Вентилът непрекъснато следи идващата информация от шофьора и условията на пътя, като реагира в две милисекунди

За първи път водачът може да прави промени в настройките на окачването в колата, постоянно при пътуване според собствените си изисквания. В допълнение технологията на окачване е с мощна спирачна система, предоставящи на водача пълно доверие във всички ситуации на пътя. Произведени от Akebono, спирачните апарати – 6-бутални и с 400-милиметрови дискове, осигуряват максимална възможност за спиране. Разпределението на теглото на 48F: 52R, при Polestar 1 също носи на пазара нови технологии за групата.

За първи път за групата, основните части на тялото на Polestar са изработени от въглеродни влакна. Този лек материал, който се намира в суперавтомобилите, дава на автомобила три значителни предимства. На първо място значително намаляване на телесното тегло с 230 кг чрез по-леки въглеродни влакна. От друга страна, се увеличава твърдост при усукване – от 45%, от 22 Nmm-2 32 Nmm-2. Има по-нисък център на тежестта. Намаляването на теглото на горните панели на тялото с помощта на лек Carbon Fiber снижава центъра на тежестта за Polestar 1 и резултатите са по-добро управление, изпълнение и възможност за движение.

Polestar 2 ще започне производство по-късно през 2019 г. и ще бъде средно голям напълно електрически 1-Polestar-1-2020-1280-0fавтомобил като конкурент на Tesla Model 3. Polestar 2 в момента е във фазата на проектиране и ще започне производство до края на 2019 г., предоставян в по-големи обеми от Polestar 1. Polestar 3 е във финалните етапи на проектиране и ще бъде по-голям SUV стил BEV, с модерен израз на динамиката на електрическите характеристики и шофиране, и разположен между Polestar 1 и  Polestar 2 по отношение на обема и цените.

Поръчките за новия Polestar 1 са отворени на 17 октомври 2017 г., като Polestar може незабавно да изрази интерес към бъдещи клиенти. Производственият център на Polestar Polestar ще бъде построен в Китай. За да улесни това, Volvo Cars създаде съвместно предприятие с две компании в компанията-майка си Zhejiang Geely Holding. Този съвместен капитал е капитализиран с 5B RMB (640 милиона евро) от собствения капитал, за да подпомогне развитието на Polestar.

Polestar остава Volvo Car Group. Новият Polestar 1 ще бъде построен в най-съвременния целеви производствен център Polestar в Ченгду, Китай. Понастоящем в процес на изграждане и поради завършването му в средата на 2018 г., новият Polestar Production Center е внимателно създаден заедно с носители на международни награди архитекти от Норвегия. Новият Polestar Production Center ще бъде един от първите Polestar Spaces, който ще има и тестова писта за клиентите. Когато бъде завършен, новият производствен център на Polestar ще бъде най-екологичният завод за автомобили в Китай, с цел златен статус в световно признатите LEED оценки (Лидерство в енергетиката и екологичния дизайн ).

„Новият производствен център на Polestar не е обикновена фабрика за автомобили“, каза Джонатан Гудман, главен оперативен директор на Polestar. „Той е предназначен за производството на Polestar 1 с малък обем, но е предназначен и за по-големите обеми на бъдещето. Производственият център е проектиран и най-съвременното производствено съоръжение”.

 

Източник:netcarshow.com