Архив

Audi R8 V10 RWS (2018) се изработва на ръка

В серия от 999 единици с варианти на купе и SpyderAudi-R8_V10_RWS-2018-1024-02

Audi Sport GmbH разширява своята серия R8, за да включи ново производство със задно предаване. Audi R8 V10 RWS идва в ограничена серия от 999 единици с варианти на купе и Spyder. Той ще бъде задвижван отзад (Series Rear Wheel) и ще бъде изработен изключително ръчно в завода Böllinger Höfe R8.

Стефан Уинкелман, главен изпълнителен директор на Audi Sport GmbH казва „Специалният модел с ограничено издание е за клиенти, които оценяват основното удоволствие от шофирането, R8 V10 RWS е абсолютно изключителна оферта. Със средно разположения V10 двигател и задвижването на задните колела успешно носи концепцията за шофиране на нашата R8 LMS състезателна кола по улиците.“

Характерът на новия R8 вариант е подчертан от матовата черна решетка на Audi-R8_V10_RWS-2018-1024-28Singleframe и матовите черни въздушни отвори в предната и задната част на автомобила. Подобно на R8 LMS GT 4, купето се предлага с опция червено, което преминава през капака откпред, покрива и задния край. Вътре шофьорът и пътникът седят на спортни седалки, покрити с кожа и Alcantara. На таблото за управление е поставена емблема „1 от 999“, показваща ограничената серия.

Audi-R8_V10_RWS-2018-1024-10В средата е монтиран V10 двигател на Audi R8 V10 RWS, който произвежда 540 к.с. Той осигурява максимален въртящ момент от 540 Нм при 6500 об/мин. Двигателят 5.2 FSI ускорява купето от 0 до 100 км в час за 3,7 сек. (Spyder: 3,8 сек.) и отгоре до максимална скорост от 320 км в час (Spyder: 318 км в час). Със затворен покрив, средният разход на гориво на R8 V10 RWS е 12,4 л на 100 км, което съответства на 283 гр CO2 на км. При отворена горна част тези стойности са 12,6 л и 286 гр CO2 на км.

Купето тежи 1509 кг (без водача), 50 кг по-малко от купето R8 със задвижване на четирите колела, което се нуждае от допълнителни компоненти като шарнир, многопластов съединител и централен диференциал. Spyder е с 40 кг по-лек от R8 Spyder V10, с тегло 1680 кг (без шофьор). Разпределението на натоварването на осите от 40.6:59.4 (купе) и 40.4:59.6 (Spyder), заедно с шасито и настройката на натоварването, специално пригодени за задвижване на задните колела, осигуряват невероятно забавно шофиране.Audi-R8_V10_RWS-2018-1024-11

Системите за настройка и управление на шасита позволяват контролирани отклонения, ако шофьорът избере „динамичен“ режим в стандартната система за динамично управление на автомобила и зададе ESC за стабилизация на Sport. ESC се намесва надеждно на границата. Електромеханичното кормилно управление е напълно освободено от въртящия момент и позволява прецизно управление. Audi R8 V10 RWS се върти стандартно върху черните 19-инчови алуминиеви джанти с V-образен дизайн с пет спици, с предни гуми 245/35 и 295/35 отзад.

Audi R8 V10 RWS вече е на разположение за поръчка в Германия и други европейски страни от есента на 2017 г., а от началото на 2018 г. първите единици ще излязат по улиците. Купето започва от 140 000 евро, а Spyder – 153 000 евро.

Източник: netcarshow.com