Архив

Renault купува медийна компания

Според автопроизводителя това е свързано автономиятаrenault-autonomy-buys-challenges-copy

Groupe Renault закупи 40% от акциите в Challenges Group, издател с пет списания в своето портфолио.

Това е интересна придобивка за френския производител, мотивирана от възникващото навлизането на автономията при автомобилите.

Според компанията европейските пътници прекарват два часа в колата всеки ден. Тъй като тежестта на шофирането постепенно се поема от компютрите, това време ще трябва да бъде запълнено с други дейности.

С участието си в групата Challenges, Renault казва, че е направила стъпка, свързана с автономната технология.

Френският производител казва, че 5000 вестникарски павилиона влизат в бизнеса всяка година във Франция и предлагат покупката като начин да се даде свободен достъп на водачите и пътниците до редакционното съдържание на Challenges, Sciences & L’Avenir, La Recherche, L’Histoire and Historia.

„Този проект напълно съответства на стратегията на Groupe Renault, която има за цел да предложи нови, висококачествени услуги и да подобри опита с клиентите“, каза Карлос Госн, председател и главен изпълнителен директор на Renault.

„Радваме се да приветстваме Groupe Renault на борда“, добави Клод Пердриел, главен изпълнителен директор на Challenges Group. „Този процес отговаря на нашата стратегия: да развиваме дейността си не само в пресата, но и в сектора на цифровите технологии. С Groupe Renault ще бъдем в състояние да предлагаме висококачествени услуги и съдържание на всички наши читатели.“

Пари от Renault ще бъдат използвани за финансиране на развитието на цифрови и др. медии.