Архив

Марката на Peugeot – DS, добавя мини-SUV

Целта е възходящи продажби

Ив Боннефонт, главен изпълнителен директор на DS Brand, пред новия електрически автомобил DS 3 Crossback SUV E-Tense по време на презентация в центъра за автомобилен дизайн на марката PSA във Велизи, близо до Париж, Франция, 13 септември 2018 г. REUTERS

Ив Боннефонт, главен изпълнителен директор на DS Brand, пред новия електрически автомобил DS 3 Crossback SUV E-Tense по време на презентация в Центъра за автомобилен дизайн на марката PSA във Велизи, близо до Париж, Франция, 13 септември 2018 г. REUTERS

Френският производител на автомобили PSA Group представи SUV версията на своя DS3 upscale мини, за да се измъкне от провала на продажбите в осемгодишната premium марка DS.

DS3 Crossback въвежда дългоочаквано актуализиране на най-продавания DS модел, с който производителят на Peugeot започна през 2010 г., първоначално под знака Citroen.

Чрез адаптирането на флагманския си мини към категорията SUV, дивизията  DS, водена от бившия консултант на McKinsey, Ив Бонфонт, се надява да ускори възстановяването на продажбите, които имаха продължително сриване.

Наименована на  лимузината на Citroen от 1955 г., DS групата страдаше от недостатъчна инвестиция по време на финансовата криза от 2013-14 г., която почти съкруши PSA.

След още 39% спад през миналата година, обаче, продажбите на DS нараснаха с 14% през първата половина на 2018 г. – подпомогнати наскоро от стартирания модел DS7 Crossback SUV, в който френският президент Емануел Макрон се отправи в първото си пътуване.

Освен по-висока позиция, DS3 Crossback предлага цифрова пилотска кабина, прибиращи се дръжки на вратите и други отличителни знаци за луксозните автомобили DS.

Ценообразуването все още предстои да бъде оповестено за новото превозно средство, което прави публичен дебют на автомобилното изложение в Париж през следващия месец, като първите доставки трябва да бъдат извършени в началото на 2019 г.