Архив

Обявиха DS 3 Crossback E-Tense (2020)

100% електрически B-SUV премиумDS-3_Crossback_E-Tense-2020-1024-06 (1)

По netcarshow.com и др.

Тъй като до голяма степен, автомобилният лукс сега означава 100% електрическа мобилност, DS създаде DS 3 CROSSBACK E-TENSE. На пръв поглед, няма много какво да се разграничи тази версия с „нулеви емисии“ от други версии. Но отвън правят впечатление ексклузивната боя Cristal Pearl, сатенените хромирани покрития, емблемите на E-TENSE и специалната задна броня, без изпускателна тръба. Вътре, специалната информация, показана на дигиталната апаратура и лоста на предавката, с емблемата на емблемата „E-TENSE“, показват, че наистина сте в 100% електрическо превозно средство. Въпреки че батериите се намират в нова платформа „CMP“, DS 3 CROSSBACK E-TENSE може да се похвали със същия пространствен обем, както всички други версии.

„Спецификациите на първия ни 100% електрически B-SUV премиум се основаваха на три основни стълба“, обяснява Реми Сеймпър, директор на проекта DS 3 CROSSBACK E-TENSE.

  • 1-Пробег: от 320 км, в съответствие със стандарта WLTP (430 км NEDC), DS 3 CROSSBACK E-TENSE предлага гама, която отговаря на по-голямата част от нуждите на клиентите. Енергийният мениджмънт в DS 3 CROSSBACK E-TENSE е напълно оптимизиран благодарение на регенеративното спиране, което зарежда акумулатора, когато автомобилът се забавя.
  • 2-Зареждащ капацитет: DS 3 CROSSBACK E-TENSE носи зарядно устройство с голям капацитет. Въпреки че автомобилът може да се зарежда от стандартен контакт, като се използва предоставения кабел се намалява времето за зареждане само до 5 часа. При обществен терминал за бързо зареждане с мощност 100 kW, 80% от батерията може да се зарежда само за 30 минути.
  • 3-Акустичен комфорт: тишината е един от жизненоважните компоненти на всеки електрически автомобил. „С DS 3 CROSSBACK E-TENSE ние поставихме летвата много високо, за да станем еталон в тази област. Шумът от пътя и други аеродинамични смущения са идеално филтрирани.“

DS-3_Crossback_E-Tense-2020-1024-1eПълният комплект батерии – клетки, охладителна система, управление и контрол – тежи 350 кг. Но DS 3 CROSSBACK E-TENSE само всъщност тежи 300 кг повече от бензиновата или дизеловата версия. Възможно е да се намали теглото (с 50 кг), защото електрическият двигател е по-лек от двигателя с вътрешно горене, но също така и защото автомобилът не се нуждае от резервоар за гориво или изпускателна тръба. DS 3 CROSSBACK E-TENSE е оборудван и с високоефективна термопомпа. Неговата отлична ефективност, с намалено потребление на електроенергия, оптимизира топлинния комфорт в отделението за пътници, без да се засяга контролът на температурата на батерията. „С този набор от технологии, ние сме убедени, че сме достигнали до друг етап в масовото производство на електрически превозни средства“, отбелязва Реми Сеймпър. „Такъв контрол ни позволява да предложим много атрактивна гаранция: осем години или 160 DS-3_Crossback_E-Tense-2020-1024-0f000 км.“

Ето и други данни:

  • Макс. мощност на мотора 136 к.с.
  • Макс. скорост – 150 км в час.
  • Капацитет на батерията – 50 кВтч.
  • Багажен обем 350 л., максимален – 1050 л.
  • Дължина на автомобила 4118 мм.
  • Ширина – 1802 мм.
  • Тегло – 1500 кг.

В допълнение, при DS 3 CROSSBACK шофьорът може да подобри гамата на автомобила, като избира от няколко режима на шофиране и дори режими на регенерация.

  • Eco: двигателят и различните характеристики са калибрирани за оптимизирано движение.
  • Нормално: най-добрият компромис на обхвата и производителността.
  • Спорт: максималният въртящ момент от 260 Nm се доставя от старта, преминаващ от 0 до 100 за 8.7 сек.

Регенеративното спиране има два режима:

  • Нормално: за шофиране в близост до превозно средство с двигател с вътрешно горене.
  • Спирачка: по-голямо използване на спирачния ефект на двигателя (забавяне от 1,2 m / s2).