Архив

Още за новото Peugeot e-208 (2020)

Премиера за България – на Автосалон София 2019

Премиера за България - Автосалон София 2019

Премиера за България – Автосалон София 2019

Източник netcarshow.com

Изграждайки своята 208-годишна история, марката Peugeot спокойно и практически се ангажира с ерата на енергийния преход, предлагайки вълнуваща визия за бъдещето.

Новото Peugeot 208 е нов компонент в тази визия за бъдещето. Неговият елегантен и качествен дизайн му придава висок клас, който е напълно съобразен с пазарната стратегия на марката Peugeot. Новото Peugeot 208 е в основата на B сегмента, като прави своя принос за това, което прави гамата на Peugeot толкова успешна: настойчив дизайн, комбиниран с отличителни иновации и технологии.

Новото Peugeot 208 е разположено на платформата за превозни средства от най-новото поколение на PSA Group, CMP (Обща модулна платформа). Представена в сегменти В и С, тази нова база за превозни средства допълва EMP2 (Ефективна модулна платформа).

Както подсказва името, платформата CMP е адаптивна по отношение на размерите и вариантите на двигателя. Приспособявайки всички източници на енергия, той ще даде възможност на клиентите да изберат предпочитания от тях силов двигател, традиционен двигател с горене (бензинов или дизелов) или електромотор.

Новото Peugeot e-208 предлага оживено, стимулиращо преживяване при шофиране със 100% електрическия си двигател, Peugeot-e-208-2020-1024-2bпредлагано от старта:

  • 136 к. с. електрически двигател, развиващ 260 Nm въртящ момент (предлага се от 0 км в час) за моментална реактивност,
  • безшумен двигател, нулева вибрация,
  • технологичен дисплей на централния екран (функционален дисплей за задвижване в реално време).

Новото Peugeot e-208 предлага три режима на задвижване:

  • Еко: за оптимизиране на обхвата
  • Нормално: оптимален комфорт за ежедневна употреба
  • Спорт: приоритет се дава на производителност и усещания, максимална мощност и въртящ момент (от 0 до 100 км в час за 8,1 секунди).

Peugeot-e-208-2020-1024-3aДва режима на спиране са достъпни и чрез скоростния лост с подходяща регенерация на батерията:

  • Умерен, осигуряващ усещане, близко до усещането при спиране с двигател с горене,
  • Увеличен, за контролирано ускорение чрез педала на газта.

Интериорът и пространството за багаж са идентични с версията на ICE. Батериите, които заемат обем 220 л, се разпределят под пода в новото Peugeot 208.

Отличителен белег на марката Peugeot, новата ходова екипировка на Peugeot e-208 е оптимизирана и са приложени специфични технически решения (оптимално разпределение на масата). Това дава възможност на новото Peugeot e-208 да постига динамични показатели наравно с версията на двигателя с гориво.

Новото Peugeot e-208 е оборудвано с батерия с голям капацитет 50 кВтч, позволяваща пробег  на превозното средство до 340 км, съгласно протокола за сертифициране на WLTP и 450 км според NEDC. Тази батерия е гарантирана за 8 години или 160 000 км за 70% от нейния заряд.

Режимите за зареждане са гъвкави и адаптирани за ежедневна употреба. Възможни са три режима на зареждане:

  • използване на конвенционален домашен с гнездо или за пълно зареждане за 16 часа, използване на тежкотоварено гнездо Legrand® Green Up ™, доставено в комплект с кабел за зареждане,
  • от Wall Box, осигуряващ пълно зареждане за 5 часа 15 минути за трифазната версия (11 kW) или за 8 часа за монофазна (7.4 kW),
  • използване на специален терминал за обществено зареждане: термичната регулация на батерията позволява използването на зарядни устройства с мощност 100 kW, като 80% от зареждането се постига за 30 минути.

Новото Peugeot e-208 също може да бъде зареждано дистанционно, ако е програмирано чрез екрана за свързана навигация или чрез приложението за смартфон MyPeugeot®. Тази система също така ви позволява да стартирате или спрете зареждането по всяко време и ви позволява да проверите състоянието на зареждането.

Моделът е звездата на щанда на вносителя София Франс Ауто на Автосалон София. 2019.