Архив

Делът на презареждащи се автомобили на Volvo Cars се удвоява

В периода януари до май глобалните продажби на Volvo Cars бяха 208 479 автомобилаVolvo-electric-car-from-2019-with-up-to-100-kWh-battery-capacity

Volvo Cars продаде 44 830 автомобила през май, което е с 25,5% в сравнение със същия месец на миналата година, тъй като тенденциите в продажбите и шоурума в Европа се подобряват, а продажбите в Китай продължават да растат. Въпреки това, делът на Volvo Cars за презареждащи се модели Volvo се удвоява през първите пет месеца в сравнение със същия период на миналата година. Презареждането е всеобхватното търговско наименование за всички зареждащи се модели на Volvo с изцяло електрически или хибриден захранващ агрегат.

През периода януари до май глобалните продажби на Volvo Cars достигнаха 208 479 автомобила, което е с 25,0% в сравнение със същия период на миналата година.

Продажбите в Китай през май достигнаха 15 132 автомобила, което е 21,8% в сравнение със същия месец на миналата година. През първите пет месеца на годината продажбите са намалели със 7,1% в сравнение със същия период на миналата година.

Продажбите в САЩ през май възлизат на 9 519 автомобила, което е с 2,5% по-малко в сравнение със същия месец на миналата година, когато продажбите се отклониха силно, след като щатите започнаха да се отварят. Между януари и май продажбите в САЩ намаляха с 18,2% до 32 870 автомобила, в сравнение със същия период на миналата година.

Продажбите в Европа през месец май продължават да се влияят от ограничените движения в резултат на коронавирусната пандемия, но показват признаци за възстановяване в сравнение с предходния месец, тъй като все повече страни в региона започнаха да се отварят.

Продажбите на Volvo Cars в Европа достигнаха 14 965 автомобила през май, което е 49,6% спрямо същия месец на миналата година. През първите пет месеца на годината продажбите намаляха с 34,3% спрямо предходната година.

През май XC60 SUV със среден размер беше най-продаваният модел за компанията, следван от компактния SUV XC40 и големия SUV XC90. През месеца SUV представляват 68,5% от общите продажби на компанията, спрямо 61,0% през същия месец миналата година.