Архив

Toyota пуска нов RAV4 PHEV в Япония

Използва се новоразработената Toyota Hybrid System (THS II)6a00d8341c4fbe53ef0264e2e1686b200d-800wi

Toyota пусна на пазара новия модел хибридно електрическо превозно средство RAV4 (PHEV) чрез дилъри в Япония. От дебюта си през 1994 г., RAV4 е пионер на пазара на кросоувър SUV и остава лидер на пазара. Петото поколение RAV4 беше пуснато през април 2019 г. Той беше популярен при много клиенти, благодарение на превъзходните шофьорски характеристики, осигурени от три типа 4WD система, включително Dynamic Torque Vectoring AWD; усъвършенстван дизайн; простор за съхранение на багаж; и интериор, проектиран за удобство, което го прави подходящ за различни ситуации.

Новият RAV4 PHEV има за цел да увеличи привлекателността на RAV4 за забавление при управление, приемайки новоразработената Toyota Hybrid System (THS II).

Предният мотор и инверторът постигат по-мощен изход от хибридната система RAV4, а комбинацията с новия модел литиево-йонна батерия с голям капацитет с висока мощност постига максимална системна мощност от 225 кВт, улесняваща спортно и мощно шофиране.

Той също така постига изцяло електрически обхват на шофиране от 95 километра (59 мили) и хибридна икономия на гориво от 22 км/л.

Новият RAV4 постига максимална системна мощност от 306 к. с., а максималната заетост на двигателя позволява моментално ускорение и забавяне. Освен това, със съдействието на двигателя, уникален за PHEV, той постига ускорение от 0 – 100 км  в час за 6,0 секунди.

6a00d8341c4fbe53ef0264e2e16867200d-800wiС електрическата система 4WD E-Four, мощността, произведена от новоразработената приставна хибридна система, се разпределя изцяло между всичките четири колела. Освен постигането на превъзходна стабилност при шофиране, се подобрява по-голямото чувство за стабилност при завиване или шофиране в сняг или дъжд.

Режимът на управление HEV, използвайки двигателя, използва мощността на батерията, за да контролира оборотите на двигателя, като по този начин намалява шума на двигателя по време на ускорение.

Подходящата температура на литиево-йонната батерия се поддържа с помощта на климатична охлаждаща течност. Надеждната производителност на батерията се подобрява, като се избягва използването при висока температура, която ускорява износването и чрез подходящ контрол на зареждането на батерията.

Новият RAV4 се предлага с максимално 1500 W (AC 100 V) външно захранване като стандартно оборудване. В допълнение към електрическото гнездо за аксесоари в багажното отделение, той е снабден и с конектор за захранване на автомобила, който може да бъде включен към обикновения вход за зареждане отзад (вдясно) на автомобила за използване като външен захранващ контакт.

Той предлага две настройки, или BEV, или HEV режим на външно захранване, които могат да бъдат избрани според предназначението. Режимът BEV използва енергия само от батерията, докато HEV режимът стартира двигателя, ако останалата мощност на батерията е твърде ниска.

RAV4 лесно може да осигури редовно захранване в дома или извън него като стандартна функция. Доставеният захранващ кабел (и AC 100 и 200 V) може да бъде свързан към електрически контакт за презареждане. Далеч от дома, поддръжката на PHEV за презареждане може да се използва за зареждане на G-станции, разположени в около 4200 дилъри на Toyota и в около 10 800 други редовни зарядни точки в Япония.