Peugeot празнува своята 210-та годишнина
Отбелязване на юбилея и събития, свързани с това
Peugeot Presse
На 26 септември 2020 г. Peugeot ще даде начало на честванията на 210 години смелост, страст и иновации.
На 26 септември 1810 г. официално е основана компанията PEUGEOT Frères Aînés с акт за парична вноска, вписан в регистър, който все още може да се открие в архивите на Тер Бланш. Вече повече от два века семейство Peugeot преминава от модната революция през 19-ти век – със стоманената тел в кринолините, към революцията в мобилността с велосипедите и автомобилите. Това е марка, оформена от творци, инженери, дизайнери, които в продължение на повече от два века предизвикват нормите, за да задават нови стандарти за мобилност.
Peugeot никога не спира да се развива като марка, за да посрещне бъдещето със спокойствие и увереност.
По случай 210-тата годишнина на лъвската марка е създадено специално лого. Честването ще бъде отбелязано и с няколко ключови събития:
– две дигитални събития на 24 и 26 септември,
– вход от 1 евро за всички посетители на Музея на приключението Peugeot в Сошо от 1 до 31 октомври,
– Peugeot Lifestyle продукти, специално посветени на феновете на Лъва и пуснати на пазара в края на септември.
За отбелязване на 210-тата годишнина на Peugeot е проектирано специално лого от дизайнерите на студиото Peugeot Design Lab. То ще идентифицира всички събития, свързани с това честване. Лъвът, посланик на марката Peugeot, е изобразен в профил и е подчертан със стрела.
Това напомня най-старото съществуващо лого на Peugeot (регистрирано през 1858 г.), което символизира трите качества на трионите Peugeot, произвеждани от марката в самото начало: гъвкавост, сила на зъбците и скорост на рязане. Стрелата символизира идеята за скорост.
Надписът „210 години“ е препратка към историята на марката, но и към следващите 210 години. Черните и белите цветове на логото подчертават умереност и пестеливост, лайтмотива на Peugeot. Кръгът около Лъва утвърждава логото като емблема – етикет, който всеки ще се гордее да направи свой собствен.
От 1 до 26 септември каним обществеността да присъства на избора в стил „Шампионска лига“ на най-емблематичното Peugeot за последните два века.
Ще има само един победител – този, за който е гласувала обществеността, върховният Peugeot!
В края на конкурса екипите на Peugeot Design, водени от техния директор Матиас Хосан, ще работят върху изненада, която ще бъде представена през октомври и която несъмнено ще бъде още едно бижу в богатото 210-годишно съществуване на марката.
Кулминацията на тържествата ще бъдат две ексклузивни дигитални събития, организирани през септември около юбилейната дата:
– На 24 септември – дигитално събитие, запазено за медиите в сутрешните часове и за дилърската мрежа в следобедните часове,
– На 26 септември, датата на 210-тата годишнина – дигитално събитие за социалните мрежи, което ще се излъчва в страниците на марката в Twitter, Instagram, Facebook и Linkedin.
Няколко изненади ще очакват публиката през тези два дни!
Входът за Музея на приключението Peugeot в Сошо се предлага на обществеността на символична цена от 1 евро през месеците септември и октомври.
Музеят на приключението Peugeot е един от най-важните обекти в източна Франция, който свидетелства за двувековната индустриална сага на лъвската марка. Намира се в Сошо и съхранява историческото минало на Peugeot от 1810 г. до наши дни.
И накрая, изданието за 2020 г. на Международната среща на приключението Peugeot (International Adventure Peugeot Meeting – IAPM) ще се проведе на 2, 3 и 4 октомври в Сошо, туптящото сърце на марката. Това изключително събитие е запазено за членовете на Aventure Peugeot и ще включва 130 екипажа – от Peugeot 201 до Peugeot RCZ – за 300-километрово рали из провинцията на департамента Ду за 3 дни.
За повече информация посетете страницата на IAPM 2020: https://iapm2020.fr/