Архив

Land Rover Defender – като plug-in хибрид през 2021 г.

Моделната година може да бъде поръчана веднага от януариland-rover-defender-phev-2020-05-min

По carscoops.com и landrover.com

Land Rover обяви нова моделна година на Defender, която JLR ще предложи като plug-in хибрид за първи път. Двигателят с мощност 297 kW за PHEV, който се продава под името Defender P400e (за 400 к. с.), вече е познат от други модели на производителя.

Хибридният Defender ще се отличава с двулитров четирицилиндров бензинов двигател и 105 kW електрически мотор, както при Range Rover и Range Rover Sport. И двете задвижвания се допълват взаимно, за да произведат гореспоменатата мощност от 297 kW и максимален въртящ момент на системата от 640 Nm. PHEV се предлага само като Defender 110, т. е. с дългото междуосие – клиентите могат да избират между пет или шест места. Максималният теглещ товар на Defender P400e е три тона, докато статичният товар на покрива е 300 килограма, а динамичният товар на покрива е 168 килограма.

Устройството за съхранение на високо напрежение има максимално енергийно съдържание от 19,2 kWh (нето: 15,4 kWh), повече отколкото в Range Rover (13,1 kWh). Land Rover посочва чисто електрическия обхват от 43 километра според WLTP. Тъй като електродвигателят е разположен пред автоматичната скоростна кутия, Defender има постоянно задвижване на четирите колела дори в електрически режим и е изцяло офроуд според производителя. Благодарение на веднага наличния въртящ момент, той трябва да бъде „още по-способен“ там.

land-rover-defender-phev-2020-01-min-888x444Теглото на Defender и лошата аеродинамика на ъгловатия офроуд автомобил имат цена: при 85,3 мили на галон, стандартната консумация на WLTP за plug-in хибрид е доста висока, дори когато се измерва спрямо относително големия капацитет на батерията. Емисиите на CO2 са определени на 74 грама на километър.

Друга промяна в сравнение с Range Rover P400e: докато Range Rover има само 7 кВт променливотоково бордово зарядно устройство, Defender може да приема и постоянен ток. Производителят заявява, че използването на 50 кВт колона за постоянен ток трябва да напълни батерията до 80 процента за малко под 30 минути – това би съответствало на среден капацитет за зареждане с постоянен ток от 25 кВт.

Моделната година на Land Rover Defender 2021 може да бъде поръчана веднага за доставка от януари 2021 г.