Архив

NIO представя модела за автономно шофиране ET7

Пробег до 621 мили с батерия с твърдо състояние 150 кВтчnio

На NIO Day, в Ченгду, NIO пусна първия си модел за автономно шофиране, интелигентния електрически флагмански седан NIO ET7. ET7 има цена преди субсидиране, започвайки от 69 000 US $ или от 58 400 USD с BaaS (Батерията като услуга).

ET7 разполага с двигател с постоянен магнит от 180 kW отпред и асинхронен двигател с мощност 300 kW отзад. Максималната мощност се изчислява на 480 кВт с върхов въртящ момент при 850 Нм. ET7 ускорява от 0 до 100 км в час за 3,9 секунди и има спирачен път от 100 км в час от 33,5 м.

С коефициент на съпротивление от 0,23 Cd и прилагането на второ поколение високоефективна електрическа задвижваща платформа със силициев карбид силов модул, енергийната ефективност е допълнително подобрена. Със 70 кВтч батерия, ET7 има пробег по NEDC над 500 км или повече от 700 км със 100 кВтч батерия. В комбинация с нова твърдотелна батерия от 150 кВтч, ET7 разполага с NEDC обхват над 1000 км.

Батерията от 150 кВтч се отличава с високоефективен Si/C композитен аноден материал и свръх богат никелов катоден материал. Батерията има ултрависока енергийна плътност от 360 Втч/кг – подобрение с 50% спрямо батерията от 100 кВтч.

Основната технология на твърдата батерия използва безопасен и ефективен твърд електролит. Втвърдяването на място създава безопасна и стабилна връзка между електролитни, анодни и катодни материали.

Очаква се доставките на 150 кВтч батерия да започнат през последното четиримесечие на 2022 г.

ET7 е проектиран да отговаря както на Китай, така и на Euro NCAP петзвездни стандарти за безопасност. Неговата структура на корпуса, отличаваща се със свръхвисока якост на алуминиев хибриден корпус, има усукваща твърдост от 37 100 Nm / deg. Интелигентното въздушно окачване и непрекъснатото управление на амортисьорите са стандартни за всички ET7. 4D динамичният контрол, базиран на карти с висока разделителна способност и сензори с висока разделителна способност, може да открива пътните условия и активно да регулира окачването за по-комфортно пътуване.

ET7 разполага с най-новата технология NAD (NIO Autonomous Driving) на NIO, базирана на NIO Aquila Super Sensing и NIO Adam Super Computer. NIO е изградил пълната NAD способност за автономно управление, включително алгоритми за възприемане, локализация, стратегия за управление и софтуер на платформата.

NIO Aquila Super Sensing разполага с 33 високопроизводителни сензорни блока, включително 11 8MP камери с висока разделителна способност, един лидар с висока разделителна способност с ултра дълъг обхват, радари с пет милиметрови вълни, 12 ултразвукови сензора, два високо прецизни позициониращи модула, V2X и ADMS. Aquila може да генерира 8GB данни в секунда. NIO Adam разполага с четири SoC на Nvidia Orin с обща изчислителна мощност от 1016 TOPS.

ET7 нарушава нормата, като интегрира високоефективни сензори естествено в тялото. ET7 е с дължина 5098 мм, широчина 1987 мм и височина 1505 мм, с междуосие 3060 мм.