Архив

Mitsubishi Fuso доставя над 200 камиона eCanter по целия свят

eCanter може да пътува на по-големи разстояния с многократно бързо зарежданеFuso-eCanter-Truck

Източник: Electrek

Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) току-що предложи съобщение за пресата, в което заяви, че вече е надминало 200 глобални доставки на своя камион Fuso eCanter. Тези 200 лекотоварни електрически камиона вече са започнали да работят на части от Япония, Европа и САЩ.

Изцяло електрическият лекотоварен камион eCanter на Mitsubishi Fuso пристигна през 2017 г. като първият от серията си електрически камиони, представен година по-рано. Според производителя си eCanter е особено полезен за вътрешни градски маршрути, при които спирането и стартирането се случват често. Това включва задължения като домашни доставки и складиране в магазина.

Fuso eCanter се задвижва от електрическа задвижваща система с двигател от 135 кВт. Тя се захранва от шест литиево-йонни батерии с течно охлаждане на Mercedes-Benz, 13,5 кВтч. Това предлага въртящ момент от 390 Нм. Въпреки лекото си тегло, eCanter може да тегли близо 9000 фунта товар.

Fubo UPS eCanter

Fubo UPS eCanter

Настоящият пробег на електрическия лекотоварен камион за зареждане е 100 км. Fuso твърди, че eCanter може да пътува на по-големи разстояния с многократно бързо зареждане. Производителят също така твърди, че камионът eCanter може напълно да се презареди за 1,5 часа в станция за бързо зареждане.

В Япония камионът се използва от логистични компании и търговци на дребно за градско разпространение. Използва се за доставки от компании като UPS. Използва се и за изхвърляне на отпадъци.

В прессъобщението се посочва, че над 60 камиона Fuso eCanter работят в различни региони на Япония. Едновременно с това в САЩ и Европа работят над 140 eCanters. MFTBC изчислява, че общото разстояние за шофиране на флота на eCanter надхвърля 3 милиона км (1,86 милиона мили) по целия свят.

Японският производител се надява, че eCanter ще изиграе значителна роля за намаляване на въглеродните емисии, особено в задръстените градски зони, където в момента функционират много от камионите Fuso eCanter. Фактът, че предлага по-малко шум и вибрации, в допълнение към нулевите емисии, трябва да спомогне за разширяването му.

Последният модел на Fuso eCanter стартира миналия август, но в момента MFTBC разработва следващата си версия. Той ще включва още по-нататъшни подобрения и по-широк спектър от вариации.