Архив

Lexus води проучване на надеждността на автомобила на J.D. Power за 2021 г.

Собствениците на Land Rover съобщават за повече проблеми на превозно средство от всяка друга марка

Lexus-GX 460

Lexus-GX 460

Източник: autoblog.com, със съкр.

Излезе последното проучване на надеждността на автомобила на J.D. Power и не е изненадващо, че Lexus е на върха за девети път през последните 10 години. Точно зад Lexus е Porsche, следван от Kia, която е най-високо класираната марка на масовия пазар в проучването. Genesis, марката с най-висок рейтинг за миналата година (през първата година, включена в резултатите), падна от първа на осма, въпреки че седанът G80 наистина спечели награда в средния си луксозен сегмент. Porsche 911 бе обявен за най-надежден модел от J.D. Power за втори път през последните три години.

Превозните средства, които се изследват, са от моделната 2018 г., което означава, че собствениците са имали три години, за да опознаят своите автомобили и камиони. Забележително е, че тазгодишното проучване показва значително подобрение в цялостната надеждност на автомобила, проследено от J.D. Power. Общото ниво на проблемите, отчетено по броя на проблемите на 100 превозни средства (PP100), е намаляло с 10% в сравнение с миналата година.

jd-power-dependability-2021„Резултатите от проучването потвърждават това, което знаем от известно време“, каза Дейв Сарджънт, вицепрезидент на глобалната автомобилна индустрия в J.D. Power. „Автомобилните производители произвеждат все по-надеждни превозни средства, но все още има някои проблемни области, които трябва да бъдат решени, и някои предупредителни знаци на хоризонта.“

Tesla се появява първоначално в Проучването на надеждността, въпреки че резултатът от 176 PP100 не е официален. Tesla е единственият производител на автомобили, който е избрал да не дава разрешение на J.D. Power да проучва собствениците си във всичките 50 щата.

Проучването за надеждност на превозното средство включва осем основни категории, групирани от J.D. Power, както следва: аудио / комуникация / забавление / навигация (ACEN); двигател / трансмисия; екстериор; интериор; функции / контроли / дисплеи (FCD); шофиране; отопление, вентилация и климатизация; и седалки.

Всички проблеми, докладвани от собствениците, се проследяват еднакво.