Архив

Спомняте ли си, когато Messerschmitt построи онзи странен триколесен автомобил?

Завръща след близо 60 години, но този път под формата на електрическа колаmesserschmitt-kabinroller-header

Следвоенната епоха настъпи период на безумни иновации в автомобилната индустрия, което отчасти доведе до Kabinroller на Messerschmitt’s, триколесна кола, построена от германския производител на самолети. Сега странната малка кола се завръща след близо 60 години, но този път под формата на електрическа кола.

По пътя си към производството, след това от производството и накрая отново към производството, оригиналният Kabinroller на Messerschmitt премина през малко карирано минало, за да го кажем леко.

По време на Втората световна война германският производител на самолети използва еврейски робски труд от концентрационни лагери във фабриките си. След войната на компанията е забранено да строи самолети в продължение на 10 години.

В търсене на алтернативни продукти на производителя, компанията се насочи към дизайна на триколесен автомобил, който се превърна в Kabinroller или кабинков скутер.

F-1Продължи само няколко години и оттогава производителят му Messerschmitt премина през няколко различни ръце, но сега смешната малка кола се завръща с електрическата си версия, която вече е в производство.

В момента новият модел KR-E5000 се произвежда в завода на компанията в Малага в Испания. Очаква се първите модели да бъдат доставени на германските клиенти през май.

Новият дизайн запазва двуместното тандемно оформление, заедно със същите 10-инчови джанти. Малката кола дори успява да запази доста добре оригиналния израз на лицето на Kabinroller.

Тънкият електрически мотор с три колела от 195 кг и 5 кВт (6,7 к.с.) няма да бъде обвинен в свръхмощност, това е сигурно. Но е достатъчно бавно да докарате KR-E5000 Kabinroller до максимална скорост от 90 км в час.

Батерията от 1,4 кВтч също не е прекалено впечатляваща, особено след като има електрически велосипеди с по-голям капацитет от този. Компанията претендира за оптимистичен обхват от 80 км от тази малка батерия.

Те предлагат и втора опция за батерията за тези, които биха искали да удвоят обхвата си. Ако планирате да карате някъдеD-1 близо до максималната скорост на Kabinroller, втората батерия би била разумен избор.

Всеки, който иска да има новия KR-E5000 Kabinroller, ще трябва да приготви над 12 950 евро плюс още 690 евро за такси за трансфер, общо около 16 500 щатски долара.

Тази цена вкарва Kabinroller само малко по-малко от цената на Arcimoto FUV, може би най-популярният триколесен електрически автомобил в САЩ.

Други триколесни електрически автомобили също получават подкрепа, докато се надпреварват към производство, като ElectraMeccanica Solo и отдавна закъснялата електрическа кола SONDORS.

Чрез: Electrive