Архив

Френските продажби нарастват с 569% през април, но следват нивото отпреди коронавируса

Възстановяването е подпомогнато от продажби само по уговорка по време на заключванеDealer Renault France corona web

Bloomberg

Френските регистрации са се увеличили с 569 процента през април в сравнение със същия месец на миналата година, когато дилърите са били затворени за целия месец поради блокиране на коронавируса.

През април има 140 428 продажби, съобщиха от индустриалната група CCFA, в сравнение с 20 997 през същия месец на 2020 г.

Регистрациите за месеца обаче все още бяха с 25 процента по-ниски от април 2019 г., когато бяха продадени 188 195 автомобила.

Френските дилъри останаха частично блокирани през април, като продажбите и доставките на превозни средства са възможни само по уговорка. Настоящите мерки трябва да останат в сила до 19 май.

Продажбите в Stellantis, новата група, създадена чрез сливането на PSA Group и Fiat Chrysler Automobiles, са нараснали с 377%, като марката Peugeot е нараснала с 399%, Citroen – с 302%, DS – с 326% Продажбите на Fiat нараснаха с 872%, а Opel увеличи продажбите с 323%.

Пазарният дял на Stellantis за месеца е 36%, а Renault Group е 21%.

Продажбите на Renault Group са се увеличили с 319%, като марката Renault се е увеличила с 270%, а Dacia – с 554%.

Продажбите на VW Group са нараснали с 1,761%, като марката VW е нараснала с 1,778%, Audi се е увеличила с 2351% и Skoda с 1,063%. Seat отчете ръст от 2 495 процента.

Продажбите на марката BMW са нараснали с 1,522%, а Mini са спечелили 1,461%.

Продажбите на Mercedes-Benz са нараснали с 4740%. Volvo спечели 2189%, а продажбите на Ford са нараснали с 557%.

Сред азиатските автомобилни производители продажбите на Toyota са се увеличили с 2,882%, Nissan са се увеличили с 2,670%, Hyundai са се увеличили с 3,416% и Kia с 2,288%.

Продажбите на дизел имат 24 процента дял през април, малко по-висок от 23 процента, регистрирани през март, което е най-ниското ниво от 25 години. Бензиновите автомобили имат дял от 43,5%.

За първите четири месеца на тази година изцяло хибридните превозни средства представляват 23% от пазара, включените хибриди – 7,3%, а изцяло електрическите превозни средства – 6,9%.

През април френските продажби са нараснали с 51% до 582 219.