Архив

Байдън: 40% от продажбите на нови превозни средства да бъдат електрически до 2030 г.

Ще се надминат  ограниченията на емисиите при ерата на Обама

Белият дом

Белият дом

Източник: greencarreports.com

Президентът Байдън скоро ще предложи цели за икономия на гориво и усвояване на електромобили, които надминават целите, определени от неговия бивш шеф, съобщи AP News във вторник.

Предложените правила от Агенцията за опазване на околната среда (EPA) и Министерството на транспорта (DOT) могат да бъдат публикувани още през следващата седмица, според доклада, в който са цитирани четирима анонимни представители на индустрията и правителството, които са били запознати с плана.

Докато тези източници казват, че новите правила не са финализирани, трима твърдят, че от моделната година 2023 федералното правителство ще основава стандартите си на съществуващо споразумение между Калифорния и пет автомобилни производители – Ford, Volkswagen, Honda, BMW и Volvo. Това споразумение изисква подобрения на икономията на гориво с 3,7% годишно.

Годишното повишаване на ефективността ще нарасне до 5% през 2025 г., което съответства на целите от ерата на Обама, и може да се повиши до 6% или 7% за моделната година 2026, се казва в доклада. Това показва, че правилата от ерата на Обама може да не бъдат възстановени за периода преди 2025 г., но изглежда федералните цели за икономия на гориво в крайна сметка биха могли да ги надхвърлят по този план.

2021 Ford Mustang Mach-E GT ще се появи скоро

2021 Ford Mustang Mach-E GT ще се появи скоро

Според предложените правила, EPA може да изисква 40% от продажбите на нови превозни средства да бъдат електрически до 2030 г., според доклада.

Въпреки че EPA и DOT не са отговорили публично на доклада, шефът на EPA Майкъл Ригън предложи по -рано тази пролет новите стандарти да бъдат обявени за сега.

С възстановяването на калифорнийския отказ от Закона за чистия въздух, в близко бъдеще все още ще има два набора от правила за емисиите на превозни средства, но изглежда, че въз основа на тази информация те ще бъдат в много по-добро съответствие.

Калифорния също се стреми към 80% електромобили до 2035 г., затяга правилата за емисиите и поставя нови изисквания към приставните хибриди. Така че щатът може да остане преди останалата част от нацията в плановете за намаляване на емисиите за известно време.