Архив

Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic (2022) – за  държавни мъже и бизнес лидери

Изключително ниво на бронировка и защита, при върхов луксMercedes-Benz-S680_Guard_4Matic-2022-1024-01

„За това, което наистина има значение“: Ръководителите на държави и бизнес лидери могат да приемат този лозунг на S-класа буквално, когато поверят живота си на новата версия със специална защита на луксозния модел. Тъй като новият S680 GUARD 4MATIC (комбиниран разход на гориво (WLTP): 19,5 л/100 км; комбинирани емисии на CO2 (WLTP): 442 г/км) отговаря на най -високото ниво на балистични изпитания за граждански превозни средства и освен това е особено устойчив на експлозиви .

Сертифицирането от Beschussamt Ulm (орган за балистични изпитвания) беше извършено за първи път с помощта на така наречените биофиделични манекени. Тези тестови манекени имитират човешкото тяло особено реалистично със структури, подобни на костите и меките тъкани.

S680 GUARD 4MATIC е първият седан GUARD от Mercedes-Benz със задвижване на всички колела и се задвижва от познатия V12 (M279) с 450 кВт/612 к. с.

Базовата цена е 457 100 евро плюс данък върху добавената стойност. S680 GUARD 4MATIC отпразнува световната си премиера на IAA 2021 в Мюнхен.

„S680 GUARD 4MATIC е един от най-ориентираните към клиента продукти на Mercedes-Benz. Това е така, защото този модел със специална защита се фокусира върху хората и тяхната безопасност“, казва Дирк Фетцер, ръководител на продуктовия мениджмънт S-класа. „Никой друг сериен салон не предлага най-високия клас на защита за цивилни превозни средства толкова изчерпателно. И в същото време качеството и издръжливостта са наравно със стандартните за серията, благодарение на обширните дейности по разработване и тестване. Новата версия със специална защита „защитава това, което има значение“ “.

Mercedes-Benz-S680_Guard_4Matic-2022-1024-20Mercedes-Benz произвежда превозни средства със специална защита от 1928 г. и по този начин повече от 90 години. Клиентите на новия S680 GUARD 4MATIC се възползват от този дългогодишен опит. Интегрираната система за защита (iSS) достига ново ниво: докато преди това необходимите защитни материали са били интегрирани в стандартната конструкция на корпуса на салоните GUARD, сега е разработена специфична за GUARD обвивка на тялото от защитни елементи. Тази самоносеща защитна клетка представлява ядрото на iSS. В крайна сметка външната обвивка (алуминий) служи като дизайнерско покритие и осигурява незабележим външен вид. В допълнение към бронирането, iSS включва адаптирането на окачването, двигателя и трансмисията, за да се гарантира, че манипулацията е почти наравно с тази на серийния автомобил. Благодарение на паралелния процес на развитие, заедно с мащабните производствени модели, дълголетието на автомобилите GUARD също достига ниво на серийно производство.

В допълнение към невидимите елементи за брониране, прозрачната област на прозорците е неразделна и съществена част от концепцията за защита. Материалът и дебелината на многослойния стъклен „сандвич“ отговарят на високите изисквания на класификацията за безопасност VR10. Вътрешните повърхности на стъклото са покрити с поликарбонат за защита срещу раздробяване. Въпреки цялостния си защитен ефект, те предлагат отлична видимост. И те са интегрирани по такъв начин, че не се забелязват на пръв поглед – друго съществено предимство на интегрираната система за защита.

Вътрешното пространство също се възползва от сложната концепция iSS, тъй като комфортните размери до голяма степен съответстват на тези на дългата S-класа.

Както при производствения модел, беше възможно да се сведат до минимум празнините на панелите в корпуса на корпуса, като по този начин се изпълни „безпроблемната“ претенция на философията за дизайн на Sensual Purity. А що се отнася до комфорта и срещите, четири- и петместните версии могат да се държат самостоятелно със своите сестрински модели: Повече от 80 опции за персонализиране са налични за S-класата, от активно околно осветление и медиен дисплей с OLED технология за първокласен заден комплект и задни въздушни възглавници. Почти няма ограничения за тапицерията и цветовите комбинации. Не се предлагат обаче допълнителни опции, които противоречат на защитната цел, като плъзгащ сеMercedes-Benz-S680_Guard_4Matic-2022-1024-17 люк.

Новият Mercedes-Benz S680 GUARD 4MATIC е сертифициран съгласно директивите на VPAM (Асоциация на изпитателни центрове за устойчиви на атака материали и конструкции). Членовете на VPAM са независими (неутрални) тестови центрове и институции.

Тестването е извършено от Beschussamt Ulm, единственият орган за изпитване и сертифициране на оръжия, боеприпаси и технологии за безопасност в германската провинция Баден-Вюртемберг и един от най-съвременните институти по рода си. Новата S-класа GUARD отговаря на изискванията на най-високия клас на гражданска защита VR10 съгласно стандартната VPAM BRV версия три (превозни средства, устойчиви на куршуми). В този тест тялото и прозорците трябва да издържат на огън от щурмова пушка, използваща бронебойни боеприпаси. S680 GUARD 4MATIC отговаря и на изискванията на Федералната служба за наказателна полиция на Германия (BKA).

Защитата срещу взривни атаки е документирана чрез съответствие с най -новата версия на стандарта VPAM ERV (Експлозивно устойчиви превозни средства), критериите за изпитване за които не са свободно достъпни. S680 GUARD 4MATIC беше не само първото превозно средство, което завърши настоящите тестове, но също така постигна най -добрите резултати и в трите теста (покрив, под и отстрани) с три от три звезди. Резултат от теста: „без наранявания“ на манекени и индикатори съгласно схема за оценка VPAM ERV.

Mercedes-Benz-S680_Guard_4Matic-2022-1024-1bЗа първи път сертификатът VPAM ERV в този случай включваше тестове с така наречените биофиделични манекени. Бяха разгледани нараняванията на манекените на всички седалки, които се различават по дизайн (в зависимост от теста). Използваният модел Primus е разработен от CTS Company съвместно с Техническия университет в Берлин (TU Berlin) и Университета за приложни науки в Дрезден (HTW Dresden), включващ констатации от училищната болница в Берлин Шарите. Primus е особено подходящ за тази специална употреба: костната плътност и структура са моделирани върху човешкия скелет във всеки детайл. Алуминиевият прах от епоксидна смола се използва като костен заместител, а лентите от пропилен се използват като връзки и сухожилия. Тъканите и вътрешните органи на този биофиделичен манекен са изработени от силикон и акрил. Благодарение на човешката структура, нараняванията са лесно разпознаваеми отвън. Оценката се основаваше на най -силно засегнатия манекен или седалка.