Архив

VinFast дебютира в САЩ на шоуто в Лос Анджелис с 2 електрически кросоувъра

Марката планира да се разшири в Европа и Канада през следващите месеци

Доставките се очаква да започнат през четвъртото тримесечие на следващата година

VinFast e36

VinFast e36

Automotive News

ЛОС АНДЖЕЛЕС – Виетнамският стартъп VinFast дебютира тук с две електрически концепции, официално стартирайки глобалната си марка в САЩ.

Показаните в сряда кросоувъри са предварителни прегледи на предстоящи модели:

  • Средният VF e35, с обхват от 285 и 301 мили.
  • Пълноразмерният, триредов VF e36, с обхват от 301 и 422 мили.

Кросоувърите са оборудвани с интелигентно информационно развлечение, включително функции за управление в автомобила, като гласов асистент, виртуален асистент и услуги за електронна търговия, за да назовем само няколко.

Цените ще бъдат обявени през пролетта.

Майкъл Лошелер, главен изпълнителен директор на VinFast, каза за Automotive News, че компанията е закотвена от три ключови стълба: предоставяне на потребителите с привлекателен продукт от световна класа, разумни цени и страхотно обслужване на клиентите, което ще включва мобилен клиентски екип.

„С това качество на продукта, разумна цена и страхотно обслужване, смятаме, че имаме добро предлагане на електроенергия“, каза Лошелер.

VinFast e35

VinFast e35

E35 и e36 ще се предлагат с 10-годишна гаранция, която ще покрие и батерията. В допълнение, компанията планира да направи стабилна стратегия за зарядни станции част от своя продуктов план в САЩ.

„Във Виетнам VinFast изгражда 40 000 зарядни станции, само защото всички осъзнават, че ако нямате станция за зареждане, електрификацията няма да се развие, както мислим всички в индустрията“, каза Лошелер.

Стратегията за дистрибуция на VinFast ще включва собствени магазини, с планове за отваряне на 60 в Калифорния, приемайки стратегия за продажби на дребно в САЩ, подобна на тази на Tesla.

„Искаме да предоставим изключително обслужване на нашите клиенти“, каза Нгуен Ван Ан, главен изпълнителен директор на VinFast US, пред CNN Business в сряда. „Така че искаме да контролираме обслужването на клиента от А до Я.“

За да помогне за позиционирането на марката в САЩ, VinFast планира серия от специални събития през следващите месеци.

VinFast e36 и e35

VinFast e36 и e35

Основен компонент от маркетинговата му стратегия в САЩ включва насочване към потребителите извън днешните типични купувачи на електромобили и позициониране на компанията като приобщаваща марка, когато става въпрос за електрификация.

Продуктовата му стратегия включва изграждане на производствен завод в САЩ през втората половина на 2024 г.

VinFast, който планира да се разшири в Европа и Канада през следващите месеци, очаква да отвори своите банки за поръчки в САЩ за VF e35 и VF e36 през пролетта, като доставките се очаква да започнат през четвъртото тримесечие на следващата година.

VinFast, създадена през 2017 г., е част от Vingroup, един от водещите частни конгломерати в Югоизточна Азия. Vingroup, основана през 1993 г., отчита обща капитализация от 35 милиарда долара от три публично търгувани компании към 4 ноември, с настоящ фокус върху три основни области: технологии, индустрия и услуги.