Архив

Новото Peugeot 308 е финалист за Автомобил на годината в Европа 2022

308 хечбек и SW във финалната седмица, която ще се бори за голямата награда в конкурсаCOTY_finalist_2022_logo

На 29 ноември, 61 члена на журито на „Автомобил на годината в Европа“ (COTY), представляващи 23 държави от континента, избраха новото Peugeot 308 хечбек и SW във финалната седмица, която ще се бори за голямата награда в конкурса. За 5-ти път в последните 9 години модел на Peugeot е сред финалистите. Новият 308, който носи новата емблема на марката, е изкусителен с дръзкия си и чувствен дизайн, с технологичността и ефикасността си. Гамата двигатели, включително два Plug-In Hybrid двигателя налични от лансирането, предоставя на клиентите силата да избора между електрифицирана и конвенционална версия. Скоро електрическа версия ще допълни гамата.

Без отделни категории и класове – победителят в Автомобил на годината 2022 ще бъде само един и ще бъде обявен на 28 февруари 2022 в Женева, Швейцария.

Новото Peugeot 308

С новото 308, Peugeot се присъединява към тесния кръг на финалисти за наградата „Автомобил на годината в Европа“ за пети път от 2013 г. Peugeot 208 бе избрано в края на 2019 г. (победител през 2020 г.), 508 (хечбек и SW) в края на 2018 г., 3008 в края на 2016 г. (победител през 2017 г.) и предишното поколение на 308 (хечбек и SW) в края на 2013 г.(победител през 2014 г.).4_PEUGEOT_308_SW_F

Наградата „Автомобил на година в Европа“ е най-престижната в автомобилната индустрия.  61 члена на журито са от 23 различни европейски държави.  Всеки от тях избира своите седем финалиста след първоначален вот измежду 39 номинирани конкурента. Списъкът с претендентите и финалистите може да бъде открит на сайта на „Автомобил на годината“ https://www.caroftheyear.org/.

Новото Peugeot 308 революционизира предложението в C сегмента. Над 24 000 клиента са направила поръчка в Европа до края на октомври, 22% от които за Plug-in Hybrid версията.

Новото 308  привлича със своите динамични пропорции и архитектура, предлагайки повече място за пътниците на задния ред. Дизайнът му въплъщава ДНК-то на Peugeot с вертикални LED светлини отпред и следи от ноктите на лъва отзад. Неговият i-Cockpit® (компактен волан, цифров приборен панел на нивото на очите, централен сензорен екран с конфигурируеми бутони) и технологиите в помощ на водача са от последно поколение. В допълнение неговите зареждаеми хибридни (180 или 225 к.с.), бензинови или дизелови двигатели са изключително ефективни.