Архив

GAZ Group навлезе на българския пазар

Продажбите стартират в София, където са изградени шоурум и сервиз за автомобили ГАЗ. Има планове за откриване на търговски центрове и в други градове на България, като Варна, Бургас, Пловдив, Русе и Стара Загора

Източник: GAZ Group

RusAutoNews.- Груп ГАЗ стартира производството на леките търговски автомобили Газела NN в България, които саGazelle-NN-GAZ-Group-800x500_c оборудвани с екологичен клас двигатели Евро-6. Газела NN е първият модел на компанията на българския пазар. Осем версии на автомобила са предоставени на клиентите в началния етап на продажбите. Продажбите, гаранционната процедура и сервиза на автомобилите ще се организират в сътрудничество с най-големия автомобилен холдинг в България Авто Юнион.

GAZ Group стартира продажбите на търговските автомобили Gazelle NN в България. Автомобилът е с бруто тегло 3,5 тона. Продажбите стартират в София, където са изградени шоурум и сервиз за автомобили ГАЗ. Има планове за откриване на търговски центрове и в други градове на България, като Варна, Бургас, Пловдив, Русе и Стара Загора.

Милен Кристов, ръководител на отдел ГАЗ на Авто Юнион Холдинг, направи следното изявление:

„Нашият холдинг има 15-20% дял от българския автомобилен пазар. С Gazelle NN очакваме да увеличим дела си до приблизително 30% на пазара на LCV. Вече сме продали 140 автомобила, дори преди официалното стартиране на продажбите. Тази прелюдия отразява интереса към нашия продукт и неговата привлекателност в очите на нашите клиенти. В момента три от десет големи логистични компании разполагат с превозни средства Gazelle NN в парка си.

Най-голямата поръчка е направена от куриерската фирма DPD. Получихме и предварителна поръчка от българската IKEA. Вериги супермаркети, строителни организации и производствени компании са сред другите предприятия, които проявяват интерес към нашите превозни средства. Те са взели редица автомобили за изпитание.

Когато закупите Gazelle NN, ще имате автомобил, готов да се движи направо от галерията, тъй като превозното средство не се нуждае от модификация, както при продуктите на някои европейски марки, където получавате гол метален ван, без подсилен под или крепежни елементи и др. 2-литровият двигател на Volkswagen е друго предимство на превозното средство, което има положителна репутация на нашия пазар”.

Леонид Долгов, директорът по износа в GAZ Group каза:

„Получихме топло посрещане в България. Хората имат мили спомени за нашите автомобили от съветските времена и подхождат към марката GAZ с голямо уважение. Имаме доверие в себе си на пазара, благодарение на производството на модела Gazelle NN, оборудван с екологичен клас Euro-6 двигател. Радваме се да си сътрудничим с нашите местни партньори Avto Union, които ще отговарят за дистрибуцията не само на леки автомобили, но и на лекотоварни автомобили. Нашият партньор също има големи познания за нашия сегмент от пазара и изискванията на българските клиенти”.