Панелният ван Mercedes-Benz eVito – с актуализиран задвижващ механизъм и батерия
Със значително по-високия си пробег от 242-314 километра (WLTP), се харесва на по-широк кръг потребители в търговския товарен транспорт
Следвайки стъпките на Mercedes‑Benz eVito Tourer, панелният ван eVito също ще получи цялостна актуализация на електрическото си задвижване и нова батерия с използваем капацитет от 60 кВтч от началото на декември. Микробусът без емисии заменя успешно лансирания на пазара модел през 2018 г. и със значително по-високия си пробег от 242-314 километра (WLTP), се харесва на по-широк кръг потребители в търговския товарен транспорт.
Новият Mercedes‑Benz eVito се различава от своя предшественик в много отношения, като в същото време запазва доказаните характеристики на ван с акумулаторен електрически панел.
Под предния край все още има електрическо задвижване, което задвижва предните колела с пикова мощност от 85 кВт. Панелен ван Mercedes‑Benz eVito има бордово зарядно устройство с водно охлаждане AC с капацитет на зареждане макс. 11 кВт. Това означава, че е подготвен за зареждане с променлив ток (AC), например в търговски обекти, в депа или в обществени зарядни станции.
Новият модел се зарежда чрез CCS гнездото за зареждане в предната лява броня. Това също така прави възможно бързото зареждане чрез постоянен ток (DC). Със стандартна мощност на зареждане от максимум 50 кВт— или по избор максимум от 80 кВт — eVito може да се зарежда от 10 до 80% на станция за бързо зареждане с постоянен ток за около 50 или 35 минути.
В новия модел панелният ван eVito вече предлага и различни нива на рекуперация за зареждане на батерията по време на шофиране посредством интелигентна оперативна стратегия. Водачът може да промени силата на рекуперацията чрез лостчета за смяна зад волана според нуждите.
Особено ефективен и удобен стил на шофиране се предлага от етапа на възстановяване на DAUTO. Информацията от асистентите по безопасност е свързана в мрежа и силата на възстановяването се адаптира към ситуацията и в реално време. В допълнение, три програми за шофиране помагат на клиента да избира между максимален комфорт и максимален обхват поотделно и с натискане на бутон по време на шофиране.
Поставяйки батерията в подовата настилка на автомобила, интериорът е напълно достъпен и предлага до 6,6 m³ товарен обем. Електрическият ван може да бъде поръчан в две различни дължини: 5140 милиметра и като изключително дълга версия, която достига до 5370 милиметра.