Архив

Администрацията на Байдън очертава план за национална мрежа за зареждане на EV

Планът на администрацията включва създаване на съвместен офис между министерствата на енергетикатаBIDENCLOSE-01_i_0 и на транспорта на САЩ за въвеждане на национална мрежа за зареждане на EV

Automotive News и др.

ВАШИНГТОН – Администрацията на Байдън на 13 декември публикува стратегия за изграждане на национална мрежа от зарядни станции за електрически превозни средства.

Вицепрезидентът Камала Харис очерта усилията на администрацията за инфраструктура за зареждане на електромобили на събитие в завода за поддръжка на Brandywine в Мериленд заедно с националния съветник по климата Джина Маккарти и министъра на енергетиката Дженифър Гранхолм.

„Автомобилната индустрия очевидно се движи към електрическа. Трябва да направим смяната по-бърза и да се уверим, че тя се управлява от Съединените щати“, каза Харис в забележки. „Това означава производство на милиони електрически автомобили, камиони и автобуси точно тук, в нашата страна. Това означава оборудване на хиляди EV … ремонтни гаражи, точно като този, и това означава инсталиране на национална мрежа от EV зарядни устройства.“

Законът за инфраструктурата за приблизително 1 трилион долара, който президентът Джо Байдън подписа миналия месец, включва 7,5 милиарда долара за подпомагане на изграждането на 500 000 станции за зареждане на EV в САЩ и 65 милиарда долара за надстройки на националната електрическа мрежа.

От 7,5 милиарда долара законът предоставя 5 милиарда долара за щатите за изграждане на мрежа за зареждане и 2,5 милиарда долара за местни субсидии в подкрепа на достъпа до зареждане на EV в селските райони и общностите в неравностойно положение.

Планът на администрацията включва създаване на съвместен офис между министерствата на енергетиката и на транспорта на САЩ за прилагане на мрежата за зареждане на EV и други разпоредби на закона за инфраструктурата. Двете агенции също ще създадат консултативен комитет за електромобили, чиито членове се очаква да бъдат назначени до края на март.

IONITY-HyundaiСпоред информационен бюлетин на Белия дом, публикуван на 13 декември, Министерството на транспорта ще публикува насоки до 11 февруари за щатите и градовете да „разгръщат стратегически“ станции за зареждане на EV и да изграждат национална мрежа по магистралите в САЩ. Министерството също така ще публикува стандарти за зарядни устройства за електромобили, които са част от националната мрежа не по-късно от 13 май, „за да се гарантира, че работят, че са безопасни и са достъпни за всеки“.

Отделите за енергия и транспорт също работят с местни производители, включително производители на автомобили и други заинтересовани страни за електромобили, за да разберат „какви вътрешни източници са налични днес и какво може да бъде възможно в бъдеще“ за зарядни устройства за електромобили и други свързани компоненти като част от усилията на администрацията за повишаване на конкурентоспособността на САЩ.

„Настоящата мрежа от над 100 000 обществени зарядни устройства работи с различни типове щепсели, опции за плащане, наличност на данни и хардуерни връзки. Днешните действия ще установят по-единен подход, ще осигурят по-голямо удобство за клиентите и ще предложат повишено доверие за индустрията“, се казва в информационния лист.

„Тези федерални програми“, продължи Белият дом, „ще стимулират допълнителни инвестиции в частния сектор и ще стимулират изграждането на лесна за използване, рентабилна и финансово устойчива национална мрежа, създаваща добреsafe_image платени работни места в производството, монтажа и експлоатацията.“

Белият дом заяви, че увеличаването на местното производство на батерии и компоненти за електромобили, както и напредването на местните източници и рециклирането на критични минерали по начин, който е отговорен за околната среда, също са „ключови компоненти“ за федералната стратегия за електромобили.

Байдън си постави за цел половината от всички нови превозни средства, продавани в САЩ през 2030 г., да бъдат с нулеви емисии, включително акумулаторно-електрически, plug-in хибрид и с горивна клетка. Миналата седмица президентът подписа изпълнителна заповед за преминаване на федералния автомобилен парк към превозни средства с нулеви емисии до 2035 г.

„Най-късно до 2050 г. ще постигнем нетни нулеви емисии и един важен начин да постигнем нетни нулеви емисии е чрез инвестиране в превозни средства с нулеви емисии“, каза Харис. „И затова точно сега правим най-голямата инвестиция в инфраструктура и технологии за електрически превозни средства в историята на нашата нация.

Алиансът за автомобилни иновации миналата седмица разкри 10 препоръки за обществени зарядни станции. Препоръките са предназначени да помогнат на инвестиционното планиране на федерално и щатско ниво и съображения за финансиране за зареждане на EV в САЩ.

Джон Бозела, главен изпълнителен директор на алианса, каза, че 7,5 милиарда долара федерално финансиране за инфраструктура за зареждане на електромобили са „възможност веднъж в поколение да започнем изграждането на национална инфраструктура за зареждане и зареждане с гориво за електромобили“.

„Поздравяваме администрацията на Байдън, че работи, за да гарантира, че тази инвестиция се използва ефективно и ефективно и виждаме значително съответствие с нашите собствени наскоро пуснати „Препоръчителни атрибути за зарядни станции за електромобили““, каза Бозела в изявление за Automotive News.

Търговската асоциация представлява повечето автомобилни производители в САЩ, както и някои доставчици и технологични компании. Той не представлява Tesla Inc.

Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск миналата седмица нарече многомилиардното финансиране на закона за инфраструктурата за зарядни устройства за електромобили „ненужно“ и каза, че е за отпадането на всички федерални субсидии, включително за петролната и газовата индустрия.