Opel Insignia се превръща в голям SUV през 2024 г
Той ще се състезава срещу Citroen C5 X и новия Ford Mondeo
Източник: AutoExpress
Buick Regal вече не се предлага в Съединените щати, но моделът все още е жив в други части на света. Той беше освежен през 2020 г. за Китай и европейската версия, носеща значка на Opel и псевдонима Insignia, също получи фейслифт. Това означава, че трябва да остане в продажба поне още три години, но след като бъде пенсиониран, ще бъде заменен от чисто нов автомобил.
Следващото поколение Insignia идва едва през 2024 г., но AutoExpress вече има ранни подробности за бъдещето на модела. Според нова статия на британското издание, превозното средство ще се превърне в кросоувър, който ще придобие формата на нещо между SUV и традиционно многофункционално превозно средство.
Виждайки как Citroen C5 направи много подобна метаморфоза и следващото поколение Ford Mondeo също се очаква да премине към по-подобна на SUV форма, ходът на Opel има смисъл. Новата Insignia обещава да осигури повече вътрешно пространство и вероятно по-голямо товарно пространство, плюс по-висока позиция на сядане и повече просвет.
Според AutoExpress, моделът може да работи на eVMP архитектура, която ще бъде споделена с предстоящите заместители на Peugeot 3008 и 5008. Ако това се окаже вярно, това би означавало, че новата Insignia най-вероятно ще получи напълно електрическа версия с различни опции за батерии и обхват между 250 и 400 мили. Очаква се мощността да варира от 135 до 335 конски сили.
Новият Ford Mondeo показва окончателен дизайн в изтекли снимки от Китай.
Новият Citroen C5 X е разкрит като част от седан, част комби, част SUV.
Като силно преработена версия на платформата EMP2, новите основи също ще позволят на Opel да предлага на своите клиенти двигатели с вътрешно горене. Не очаквайте обаче да видите чиста мощност на горене, тъй като единствените налични ICE ще бъдат съчетани с електрически двигатели в plug-in хибридни системи. Съобщава се, че сегашното семейство бензинови и дизелови двигатели с турбокомпресор ще бъде заменено от нови леки хибридни агрегати, разработени в сътрудничество с белгийската инженерна фирма Punch Powertrain.
Тъй като Opel вече не е под шапката на GM, не очакваме да видим наследник на Buick Regal, който да споделя някои от механичните елементи с новата Insignia.