Архив

Peugeot се съсредоточава за превоз на хора върху чисто електрически версии; e-Rifter и e-Traveler

За да се даде възможност за пътуването на по-дълги разстояния, батерията от 50 кВтч на всички превозвачи на Peugeot може да бъде заредена до 80% само за 30 минути на обществена станция за бързо зареждане с постоянен ток

Източник: greencarcongress.com

Peugeot ускорява електрификацията си и, започвайки от януари 2022 г. в Европа, фокусира предложението си за превоз наpeugeot хора – при компактния Rifter и средния Traveller/Expert Combi – единствено върху чисто електрически превозни средства.

„Peugeot вече е начело на електрическата мобилност: 75% от нашите леки автомобили и 100% от нашите търговски превозни средства вече се предлагат с електрифицирано задвижване. През 2021 г. всяко шесто превозно средство, продадено от Peugeot в Европа, беше електрифицирано, а през ноември това достигна едно електрифицирано превозно средство Peugeot на всеки пет продадени. Това показва, че ние в Peugeot имаме правилното предложение за нашите клиенти и че търсенето на електрифицирани превозни средства постоянно расте бързо.“ заяви  Линда Джаксън, главен изпълнителен директор на марката Peugeot

С място за 5 или до 7 пътника, Peugeot e-Rifter е оборудван с електродвигател 136 к. с. и 50 кВтч литиево-йонна батерия, позволяваща пробег от 280 км (според цикъла WLTP).

Що се отнася до Peugeot e-Traveler, той се предлага в три дължини на каросерията и с избор от две батерии от 50 и 75 кВтч, които захранват електрическия мотор 136 к. с., което прави възможно транспортирането на до 9 души с обхват. до 330 км (75 кВтч батерия, WLTP цикъл).

За клиентите, които се нуждаят от по-прост превозвач с подобен капацитет, Peugeot e-Expert прави споделената електрическа мобилност още по-достъпна. За да се даде възможност за пътуването на по-дълги разстояния, батерията от 50 кВтч на всички превозвачи на Peugeot може да бъде заредена до 80% само за 30 минути на обществена станция за бързо зареждане с постоянен ток.

При Peugeot електрификацията приема формата както на plug-in хибридната технология – в SUV 3008 или най-добрия в линията 508 седан и SW – така и на чисто базирани на батерии настройки – като в e-Rifter и e-Traveler —но също и в e-208 и e-2008.

Новият 308, който току-що е пуснат на пазара, ще бъде първият Peugeot, който показва пълния обхват от електрифицирани технологии: хибридни версии с добавка, които вече са налични от пускането на пазара, и версии с напълно електрически батерии, които идват най-рано през 2023 г. и за двата корпуса стилове: седан и SW.

Peugeot работи и върху следващото поколение електрификация: през декември 2021 г. от производствената линия слезе първият e-EXPERT Hydrogen (по-ранна публикация), включващ plug-in технология на горивните клетки. Базиран на e-EXPERT, който беше избран за „Международен ван на годината 2021“, e-EXPERT Hydrogen може да се похвали със система от горивни клетки, комбинирана с четири водородни резервоара и акумулаторна батерия. Водородната технология с горивни клетки позволява електрическо превозно средство да бъде заредено само за 3 минути на станция за зареждане с водород. Обхватът на превозното средство е 400 километра (по WLTP одобрение).