Архив

Новият 2023 Toyota Sequoia пълен размер SUV – стандартно с хибридно задвижване i-FORCE MAX

Изцяло новият SUV се основава на модерно шаси с каросерия върху рамката с изцяло кутия, която споделя архитектурата с изцяло новата Tundra и изцяло новия глобален Land Cruiser

Toyota представи изцяло новото трето поколение 2023 Sequoia пълноразмерен SUV. Всички 2023 Sequoia ще разполагат с

2023 Toyota Sequoia Limited

2023 Toyota Sequoia Limited

мощния V6 хибриден двигател i-FORCE MAX с двойно турбо. За първи път представен на Tundra, този изключителен хибрид произвежда 437 конски сили и 583 lb.-ft. на въртящия момент.

Силовият агрегат разполага с двигателен генератор в корпуса на звънеца между двутурбо двигателя и 10-степенната автоматична трансмисия. Този дизайн осигурява както максимална производителност, така и невероятна ефективност.

Понастоящем оценките за икономия на гориво не са налични, но Toyota очаква тя да бъде изключително конкурентоспособна на върха в сегмента – и огромно подобрение спрямо предишното поколение.

Sequoia ще се предлага в 2WD или наличната система за 4WD за класове SR5, Limited, Platinum и Capstone.

Изцяло новият SUV се основава на модерно шаси с каросерия върху рамката с изцяло кутия, която споделя архитектурата с изцяло новата Tundra и изцяло новия глобален Land Cruiser (който споделя своята платформа с Lexus LX). Основната цел на тази платформа е да осигури отлично управление, изключителен комфорт и впечатляващи възможности.

Инженерният екип зад тази рамка от следващо поколение успя да увеличи твърдостта и да подобри комфорта на возене, като използва нови техники, като например нова технология за лазерно заваряване, която помага за намаляване на масата и теглото в области, които не са необходими, като същевременно подсилва зоните, които се нуждаят най-много.

Sequoia разполага с независимо предно окачване и разполага с нова монтирана в багажник електронна система за сервоусилване на волана за подобрено усещане при управление. Модерно задно окачване с множество връзки е използвано отзад, за да предложи плавно возене и да създаде възможност за добавяне на наличните въздушно окачване с контрол на височината на натоварване и адаптивно променливо окачване (AVS).

Изцяло новата Sequoia предлага максимален капацитет на теглене до 9000 паунда, което е почти 22% увеличение спрямо предишното поколение.

Изборът на режим на шофиране е изцяло нова функция на Sequoia, предлагаща различни режими на шофиране в зависимост от предпочитанията на водача и включва стандартни настройки Eco, Normal и Sport. С наличното въздушно окачване с регулиране на нивото на натоварване на задното окачване и адаптивно променливо окачване настройките се разширяват, за да включват Comfort, Sport S+ и Custom.

Използвайки настройките SPORT или SPORT S+, например, задвижващият агрегат i-FORCE MAX използва моменталната реакция на електрическия мотор. Докато електрическият двигател върши по-голямата част от работата при по-ниски скорости, веднъж над 18 мили час, бензиновият двигател поема основна работа за отлична производителност в диапазона на средни и високи скорости.