Архив

Classic Mini се завръща официално със 120-HP електрическо задвижване

Оригиналната опаковка с ново, екологично съдържание

Специален екип от Mini Plant Oxford ще отговаря за разработването и модернизирането на електрическотоmini-recharged задвижване на класическите Mini

Класическите Minis станаха обект на прекомерна работа по тунинг през последните години. Видяхме няколко доста впечатляващи конструкции, включително Mini с двигател Acura V6 с мощност 500 конски сили. Ако търсите нещо по-екологично, но все пак опаковано в същата оригинална опаковка, BMW Group може да има правилния отговор за вас. Предлагат ви Mini Recharged.

Британският автомобилен производител кани собствениците на класически Minis да превърнат автомобилите си в машини без емисии с модерни електрически задвижвания. Все още няма налични цени, но Mini казва, че се правят само обратими промени в превозното средство и двигателите с вътрешно горене са маркирани и съхранявани, така че да могат да се използват отново, ако собственикът иска да се върне към оригиналния задвижващ механизъм с вътрешно горене в бъдеще.

Най-важното обаче е, че Mini обещава, че усещането за картинг зад волана няма да бъде разрушено. Предполагаме, че производителността ще бъде значително подобрена в сравнение с оригиналния класически Mini, тъй като Mini Recharged идва с електродвигател със 120 конски сили (90 киловата). Той може да задвижи малкия кар от място до 62 мили в час (0-62 мили в час) за приблизително девет секунди, три до четири секунди по-бързо от стандартното Mini.

Няма подробности относно капацитета на батерията, въпреки че Mini казва, че прогнозираният обхват при пълно зареждане ще бъде около 100 мили (160 километра). Мощността на презареждане е до 6,6 кВт. Производителят се гордее, че оригиналният централен инструментален панел на арматурното табло е запазен в оригиналния си вид, но вече показва информация за температурата на задвижване, избраната предавка, обхват и скорост. Като едно от основните предимства на превозното средство Mini казва, че възроденият класически модел може да се кара в централните райони на градовете, където автомобилите с вътрешно горене са забранени.

Специален екип от Mini Plant Oxford ще отговаря за разработването и модернизирането на електрическото задвижване на класическите Mini.