Архив

MG иска да достави конкурент на ID.3 тази година

Видео, публикувано от компанията в Twitter, показва (частично) скрито изобразяване на MG4mg-motor-2022-01-min

autocar.co.uk

Британската марка SAIC MG Motor обяви нов електрически модел, който ще бъде представен през четвъртото тримесечие на тази година. Това ще бъде 4,3-метров хечбек, наречен MG4, който се очаква да се конкурира с VW ID.3.

Видео, публикувано от компанията в Twitter, показва (частично) скрито изобразяване на MG4. Автомобилът не може да се види изцяло в тийзър видеото, но някои детайли могат. Джантите и стоповете изглеждат модерни, задната част се характеризира с непрекъсната ивица светлини.

Освен дължината от 4,30 метра (ID.3: 4,26 метра), MG не предоставя никакви подробности за техническите данни. В своите настоящи модели, като ревизирания компактен SUV ZS EV и компактното комби MG5 Electric (което ще бъде пуснато в Европа през март), марката SAIC разчита както на NMC, така и на LFP батерии.

Британското списание Autocar пише, че MG4 трябва да бъде технически „до голяма степен идентичен“ с настоящата версия на MG5 Electric. Първоначално MG ще предложи комбито с 61,1 кВтч NMC батерия за WLTP обхват от 400 километра. Стандартната версия с 50,3 кВтч LFP батерия (320 WLTP километра) ще последва по-късно. В зависимост от батерията, мощността на задвижването е между 115 и 130 кВт. Същата LFP батерия се предлага в ZS EV, но NMC батерията на модела с дълъг обсег идва до 70 кВтч.

Мощността на зареждане с променлив ток е 11 кВт независимо от инсталираната батерия. Освен това и двете батерии могат да се зареждат с до 87 кВт на DC зарядна станция. Зареждането от пет до 80 процента отнема около 40 минути – което съответства на средна мощност на зареждане от 69 кВт за голямата батерия.

По отношение на цената, MG5 Electric може да бъде и индикация за MG4, който също вероятно ще остане малко под цените за e-combi поради по-малкия кодов номер в името на модела. Последният ще се предлага в Германия на цени, започващи от 35 490 евро с батерия LFP и 38 490 евро с батерия NMC – и двете цени са преди приспадане на субсидията.