Архив

2023 Peugeot 2008 представяне

Най-новият член на семейството 2008 е меката хибридна версия

Напълно електрическият Peugeot e-2008 също е обновен и вече може да измине 38 мили по-далеч със зареждане от своя предшественик

Обновеният малък SUV на Peugeot 2008 получава лека хибридна мощност за първи път, освежен дизайн и по-Peugeot 2008 (8)дълъг пробег за електрическите версии…

Актуализираният Peugeot 2008 скоро ще се предлага с избор на бензин, мек хибрид или изцяло електрическо задвижване.

Най-новият член на семейството 2008 е меката хибридна версия, която се състои от 1,2-литров бензинов двигател със 136 к. с. и малък електрически мотор (монтиран към шестстепенната автоматична скоростна кутия на автомобила).

Новата система е проектирана да подобри ефективността в града, с 15% намаление на разхода на гориво, но за разлика от обикновения хибрид, този 2008 може да се движи само с електричество само за много кратки разстояния. Той ще се присъедини към състава по-късно през 2024 г.

Напълно електрическият Peugeot e-2008 също е обновен и вече може да измине 38 мили по-далеч със зареждане от своя предшественик, което му дава официален пробег от 252 мили от по-голямата му 54 кВтч батерия. Електрическият мотор в обновения модел произвежда 156 к. с., което го прави и по-мощен.

Що се отнася до зареждането, e-2008 може да приема мощност до 100 кВт (както преди); това означава, че зареждането с 10-80% ще отнеме около 30 минути чрез подходящо мощно обществено бързо зарядно устройство. При използване на типична 7 кВт домашна стенна кутия, същото зареждане отнема около седем часа и половина.

Както и преди, стандартните бензинови предложения се състоят от 1,2-литрови трицилиндрови агрегати с 99 и 129 к. с. Първият се доставя само с шестстепенна механична скоростна кутия, докато вторият може да бъде с шестстепенна механична или осемстепенна автоматична скоростна кутия.

Промените в дизайна на 2008 започват с въвеждането на новата емблема на Peugeot, както се вижда на Peugeot 308 и 408.

Отпред всяка 2008 вече получава три вертикални LED дневни светлини от всяка страна, вместо единичната лента от преди, докато GT версиите получават изцяло LED фарове.

Отзад задните светлини са променени и сега са съставени от шест хоризонтални LED ленти. Името „Peugeot“ вече е изписано на вратата на багажника по-видно от преди, докато традиционната значка е премахната изцяло.

Голяма част от интериора на 2008 е подобен на този на изходящия автомобил. 10,0-инчовото дигитално арматурно табло, например, все още е разположено над (а не зад) малък волан, както е във всички настоящи модели на Peugeot. В предишната кола това оформление означаваше, че някои шофьори може да се наложи да заемат неестествено висока позиция на седене, за да получат ясен изглед на дисплея над горната част на волана.

Всички версии на 2008 вече получават 10,0-инчов инфоразвлекателен екран като стандарт, на мястото на 7,0-инчовия екран, който преди беше монтиран на всички модели GT с изключение на водещите в гамата. Освен това, безжичната интеграция на Android Auto и Apple CarPlay телефон вече е налична с облицовки Allure и GT.

Както и в предходната кола, климатичните контроли на 2008 се управляват предимно от меню на централния сензорен екран, плюс няколко физически бутона за бърз достъп за определени функции.

Тъй като промените в интериора са ограничени до материалите и технологиите, пространството в най-новия 2008 се очаква да остане същото като в предишния модел.

Обновеният Peugeot 2008 се очаква да струва по-скъпо от по-просторната Skoda Kamiq, но не толкова скъп, колкото SUV-а на годината, Volkswagen T-Roc.