Архив

Световна премиера на изцяло новия Lexus LBX

  • Изцяло нов компактен SUV, който обещава нов пазарен пробив за Lexus
  • Проектиран и конструиран с фокус върху европейските клиенти,
  • Без компромис в типичните за Lexus качество, лукс и премиум усещане
  • Външният дизайн въвеждащ новата идентичност на предната част Resolute Look
  • Изграден на базата на модифицирана версия на глобалната платформена архитектура GA-B
  • Ново самозареждащо се хибридно електрическо задвижване с 1,5 литров бензинов двигател
  • Нова, по-мощна биполярна никел-метал хидридна (NiMH) батерия
  • Изцяло дигитален потребителски интерфейс за дисплея на шофьора и мултимедийната система
  • Гамата LBX предлага избор от четири „атмосфери“, всяка с индивидуална тема, която да отговаря на различните предпочитания на клиентите

Lexus се гордее с историята си, чиято философия включва преодоляване на границите и предизвикване наLBX ORIGINAL DET EU 04 статуквото. От основаването си през 1989 г., компанията многократно става  пионер в създаването на ново мислене и в предлагането на продукти, които променят възприятията на хората и представите за луксозен автомобил. Тя непрекъснато развива концепцията за дефиниране на понятието „премиум“, не само чрез създаване на желани и вълнуващи продукти, но и чрез осигуряване на цялостното изживяване на собствеността на автомобила.

Днес в тази история се добавя още едно лице: Lexus LBX.

Изцяло новият, хибриден електрически LBX е най-малкият Lexus създаван до момента, но напълно заслужава статута си на забележителен модел. Той разбива нормите на традиционната луксозна йерархия и има намерение да промени правилата за марката в Европа.

LBX RELAX EU 03LBX означава Lexus Breakthrough Crossover, компактен SUV, който ще разшири присъствието и привлекателността на марката Lexus в нови пазарни територии. Той се насочва към съвременни идеи в дизайна и технологиите, като същевременно запазва отличителните качества на Lexus на изработка с изключително качество и гостоприемството Omotenashi.

Това е автомобил, с който се живее лесно, непринудено и комфортно, но без да се правят компромиси с качеството и вниманието към детайла. Същността на Lexus е запазена, но е интерпретирана под формата на автомобил с по-малки размери. Същевременно с това той  надхвърля традиционните очаквания и представи на клиентите за това какво може да предложи един компактен SUV модел.

LBX създава нови хоризонти като нарушава традиционната стратегия за предлагане на нива на оборудване, за да даде на собствениците повече свобода да изразят своя индивидуален вкус и чувство за стил. Верен на ангажимента на Lexus за „личния лукс“, LBX ще се предлага в избор от четири „атмосфери“ в допълнение към базовото ниво. Вместо да се определят от нивото на оборудване или комфорта, тези атмосфери се фокусират върху изразяването на различни изискани, динамични или спортни теми с помощта на стилни детайли, цветове, текстури и покрития. Новата програма Lexus Bespoke Build ще предложи още по-персонализирано допълнително оборудване.

LBX също е пробив за Lexus като бизнес модел в Европа. За първи път именно Европа е водещият глобален регион за разработването на нов автомобил Lexus. Това решение трябва да помогне на LBX да стане един от най-продаваните модели на марката в Европа.

Важен факт е и използването на име от три букви – до този момент с подобно нещо можеше да се похвали само супермоделът LFA. Изборът на името LBX демонстрира ангажираността и доверието на Lexus към новия модел. Точно както LFA показа различна страна на марката по отношение на характер и динамика, така и LBX по свой начин ще разшири гамата и профила и.

Като нова ниша в утвърдената SUV гама на Lexus, той се фокусира върху по-младата аудитория и към хора, които може би не са се замисляли за притежаването на автомобил с марката Lexus преди това. LBX ще бъде привлекателно предложение за онези, които искат да преминат към автомобил с по-малки размери или да закупят второ превозно средство, отговарящо на новите им изисквания за начин на живот.

По този повод главният инженер Кунихико Ендох коментира: „Нашата цел беше да предизвикаме конвенционалната концепция за луксозен автомобил. Последователно се стремяхме към създаване на изживяване при шофиране, което позволява естествен диалог между водача и неговия автомобил и дизайн, който има изискано присъствие.“