Архив

BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition е в ограничена серия

Изключителен роудстър със 750 к. с. и 900 Нм въртящ момент

3,3 секунди до 100 км в час и максимална скорост от 315 км в час

BRABUS с 21- и 22-инчови джанти с три спици

Изключителен дистрибутор на BRABUS за България е Ратола Корп.

BRABUS е основана през 1977 г. от Бодо Бушман. Той винаги е имал много специално място в сърцето си за единбраб модел Mercedes-Benz… Това имат предвид и създателите на последния модел.

Като почит към легендарния Бушман има сега лимитиран специален модел, който гордо носи неговото име: BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition. Това е много мощен роудстър –   бърз и черен! Това  характеризира този суперавтомобил.

Платформата за този нов специален модел от BRABUS е предоставена от Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+ Роудстър. Само 25 ограничени бройки ще се пуснат.

Двуместният автомобил се задвижва от осемцилиндров двигател с две турбини, който е оборудван с новия BRABUS PowerXtra B40S-750 двигател с подобрение на мощността и който произвежда  750 к. с.  и пиков въртящ момент от 900 Нм.

Времето за спринт от нула – 100 км в час  е от само 3,3 секунди,  електронно ограничената максимална скорост от 315 км в час и тези показатели говорят сами за себе си.

Колелата с три спици BRABUS Monoblock II evo “PLATINUM EDITION”, представляват друго ново развитие. Те подчертават клиновидната форма на двуместен автомобил поради комбинацията им от 21-инчови джанти на предния мост и 22-цолови джанти отзад. Спортните пружини на BRABUS са специално съобразени с тях.

Ексклузивното „облекло“ включва  карбон, от който са направени  компонентите за аеродинамично подобряване на каросерията на превозното средство, които са фино настроени за максимална ефективност в аеродинамичния тунел.

7Ексклузивният интериор  е изпълнен  с най-висока прецизност с черна кожа и карбон. Емблемата за ограничено издание на централната конзола носи подписа на човека, на когото е кръстен този открит суперавтомобил.

BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition 1 of 25 Roadster се продава  за 336 500 евро (експортна цена в Германия без законоустановен ДДС).

Инженерите на силовия блок разработиха два

турбокомпресори по поръчка на BRABUS  с  увеличен блок  и6 модифицирана сърцевина с подсилен аксиален лагер. Налягането на усилване, което произвеждат, е ограничено до 1,7 бара максимум.

Резултатът е изключителен: след модификациите мощността на двигателя се повишава със 165 к.с.  и въртящия момент със 100 Нм. Така силовият агрегат BRABUS 750 произвежда пикова мощност от 750 к.  с. при 6100 об/мин и впечатляващ пиков въртящ момент от 900 Нм, който вече се използва при ниски 4000 об./мин.

Базираната в Ботроп фабрика за автомобили-мечта гарантира тригодишната или 100 000 км BRABUS Tuning гаранция.

3Този BRABUS има неръждаема високоефективна ауспухова система BRABUS  с четири карбонови/титаниеви ауспуха. В зависимост от активираните режим на шофиране, се чува едва доловим шум в положение „Прибиране у дома“ или особено вълнуваща V8 симфония, когато е настроена на „Спорт“.

BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition 1 от 25 е оборудван с деветстепенна скоростна кутия SPEEDSHIFT, чиито скорости се превключват автоматично или ръчно с лостчетата на колелото на волана, което го прави един от най-пъргавите автомобили от този вид. От покой, спортната кола с тегло около 1,9  тона се катапултира сама до 100 км в час само за 3,3 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 315 км в час.

За да можете безопасно да държите автомобила под контрол при високи скорости, аеродинамичният ъпгрейд на BRABUS  е разработен в аеродинамичния тунел. Всички компоненти са произведени от въглерод и се предлагат с  високогланцово  повърхностно покритие.

Предният спойлер е прикрепен към долната част на бронята. Това придава на роудстъра по-вълнуващ външен вид и намалява повдигането на предната ос. Повдигнатите елементи отстрани насочват въздушния поток през предната част с ниши на калниците. Страничните въздухозаборници  в съответствие с въздухозаборниците отляво и отдясно в радиаторната решетка завършва впечатляващото лице на роудстъра. Всички те са направени от карбон.

Страните на автомобила с две врати са с интегрирано лого на BRABUS. За да даде на задния край по-спортен щрих, компанията разработи открит карбонов дифузьор BRABUS, чиито специално изработени изрези перфектно демонстрират накрайниците на спортния ауспух на BRABUS. Финалният щрих е осигурен от финия спойлер на BRABUS отзад. Всички пластмасови части на външната обвивка са в черно, за да съответстват на черното покритие на боята на превозното средство.

В края на осемдесетте години BRABUS създаде безпогрешна визуална характеристика на поръчкови автомобили Mercedes-Benz с BRABUS Monoblock II дизайн на джантата с три спици. Този дизайн сега беше възроден с помощта на най-съвременна технология за коване и машинна обработка. Monoblock II evo “PLATINUM EDITION” имат три спици.

Разработчиците на BRABUS подчертават клиновидната форма на задвижването на четирите колела на роудстъра, с различни диаметри на колелата отпред и отзад. Предната ос използва джанти с размер 10.5Jx21 с гуми 275/35 ZR 21. Задната ос се търкаля на изключително широки колела 12Jx22 с гуми с размер 335/25 ZR 22. BRABUS препоръчва гуми от своите технологични партньори Continental и YOKOHAMA.

BRABUS разработи персонализирани спортни пружини, за да подобри управлението на двуместника и го направи още по-пъргав. Те намаляват клирънса на автомобила.

BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition 1 of 25 supercar ще бъде в ексклузивно издание от само 25 автомобила.

Икономията на гориво и емисии на CO2 са в съответствие с WLTP: BRABUS 750 Bodo Buschmann Edition 1 от 25, базиран на Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+ е с комбиниран разход на гориво 12,5 л/100 км и с CO2 емисии 284,0 гр/км….