Архив

Китай ще бъде центърът на продажбите на Mercedes-Benz 2025 EV, казва Automobilwoche

Китай също има значителен дял в Mercedes-Benz, чиито двама най-големи акционери са Beijing Automotive Group Co Ltd и председателят на Geely Ли Шуфу.

reuters.com/business/autos-transportation

ФРАНКФУРТ, 23 юли (Reuters) – Mercedes-Benz превръща Китай, най-големия автомобилен пазар в света, в

Логото на Mercedes-Benz се вижда пред дилър на автомобили Mercedes-Benz в Брюксел, Белгия, 1 юни 2023 г. REUTERS/

Логото на Mercedes-Benz се вижда пред дилър на автомобили Mercedes-Benz в Брюксел, Белгия, 1 юни 2023 г. REUTERS/

централно място за следващата си кампания за електрически превозни средства (EV), която започва през 2025 г., каза изпълнителният директор на германското списание Automobilwoche.

„За да направим това, трябва да овладеем електрическото задвижване също толкова съвършено, колкото и дигитализацията. Това е, което нашите клиенти очакват“, каза Ола Каелениус.

От 2025 г. всички нови платформи за превозни средства на Mercedes-Benz ще произвеждат само електромобили съгласно стратегия, очертана от германския производител на луксозни автомобили през 2021 г.

Висш изпълнителен директор каза на Automobilwoche, че моделите, които компанията планира да пусне в Китай въз основа на предстоящата платформа MB.EA, се преразглеждат, за да се гарантира, че отговарят по-добре на нуждите на местните клиенти, като се открояват пространството и цифровото съдържание.

Китай остава най-подходящият пазар за германските автомобилни производители, но местните марки контролират с 81% дял от китайския пазар на електромобили през 2022 г., установи Counterpoint Research.

Китай също има значителен дял в Mercedes-Benz, чиито двама най-големи акционери са Beijing Automotive Group Co Ltd и председателят на Geely Ли Шуфу.