Ford представя варианта Mustang Mach-E Rally
Mustang Mach-E Rally ще бъде достъпен за закупуване в началото на 2024 г. и доставките ще започнат скоро след това
Ford представя варианта Mustang Mach-E Rally на своя EV. Той се присъединява към семейството на Mustang
Mach-E и тласка електрическите превозни средства в различна посока като първото вдъхновено от ралито EV от Ford. Машината разполага с тунингована версия на задвижването Mustang Mach-E GT, с двумоторна схема, насочена към най-малко въртящ момент 884 Нм и 480 к. с.
Автомобилът се движи върху уникално окачване, което е повдигнато с 20 милиметра спрямо Mustang Mach-E GT и е оборудвано със специално настроени пружини, амортисьори MagneRide и 385-милиметрови предни спирачни ротори с боядисани в червено апарати с марка Brembo.
Mustang Mach-E Rally включва литиево-йонна батерия с използваем капацитет от 91 кВтч и е насочена към прогнозиран от EPA пробег от 250 мили. Смята се, че Mustang Mach-E Rally ще се зарежда от 10 до 80% за приблизително 36 минути и половина с DC бързо зарядно устройство.
Mustang Mach-E Rally притежава издръжливи, лъскаво бели 19-инчови алуминиеви джанти в рали стил, вдъхновени от дългата история на рали автомобилите на Ford и обути с гуми 235/55 R19 Michelin CrossClimate2, които осигуряват по-добро сцепление на страничната стена и по-свободно сцепление с повърхността в сравнение с GT.
Mustang Mach-E Rally разполага с първия RallySport Drive Mode от Ford, който е предназначен за шофиране извън пътя и позволява допълнително отклонение за по-големи плъзгания, линейна реакция на газта за по-добър контрол и по-агресивно амортисьориране за по-добро управление в хлабави завои. Като бонус, шофьорите ще оценят как този режим на шофиране, съчетан с новите гуми, позволява на Mustang Mach-E Rally да се представя в сняг и други хлъзгави условия на пътя.
Той също така е оборудван с технологията на Ford, включително наличната технология за шофиране по магистрала със свободни ръце Ford BlueCruise, която ще бъде включена в 90-дневен пробен период или може да бъде активирана във всеки момент по време на пътуването на собственика на автомобила. Най-новото поколение софтуер, BlueCruise 1.3, се основава на BlueCruise 1.0 и 1.2, като допълнително подобрява изживяването при шофиране без ръце. Клиентите ще изпитат по-продължително ангажирано шофиране с асистента за смяна на лентата и препозиционирането в лентата, осигурявайки подобрена производителност, включително в завои и в тесни ленти.
За да тества Mustang Mach-E, Ford разработи изцяло ново рали трасе на полигона в Мичиган. Курсът е специално проектиран от раликрос ветерани, за да симулира точно това, което превозното средство може да види в реалния свят. След това инженери и техници злоупотребиха с прототипите на Mustang Mach-E Rally в тестове на 500 мили, симулиращи изпитания за издръжливост на рали крос, за да се уверят, че отговаря на тяхното дизайнерско намерение.
Целевата начална MSRP на Mustang Mach-E Rally е около $65 000 в Съединените щати, точната цена е по-близо до пускането на пазара. Mustang Mach-E Rally ще бъде достъпен за закупуване в началото на 2024 г. и доставките ще започнат скоро след това.