Архив

Серийното производство започва в Бург-ен-Брес за Renault Trucks E-Tech T & C

Renault Trucks започна серийно производство на тежкотоварните електрически камиони E-Tech T и C в завода в Бург-ен-Брес. В обекта се сглобяват камиони на марката от 60 години.

Посветени на регионалната дистрибуция и градското строителство, тези превозни средства са най-новото

Renault Trucks E-Tech T

Renault Trucks E-Tech T

допълнение към изцяло електрическата гама на производителя, която е най-широката на европейския пазар, започваща от 650 кг (е-товарни велосипеди) до 44 т.

За да поеме производството на тези 44-тонни електрически камиони, Renault Trucks инвестира в трансформиране и адаптиране на своите индустриални съоръжения, както и в изграждане на уменията на своите служители. Производителят черпи от четири години опит в производството на среднотонажни електрически камиони в своя завод Blainville-sur-Orne и прилага същите предписания и най-добри практики в Бург-ен-Брес.

Renault Trucks E-Tech T и C се сглобяват на същата линия като техните дизелови еквиваленти, след което се прехвърлят в специална площ от 5 200 кв м – фабриката на Renault Trucks E-Tech – където квалифицирани оператори и техници извършват техническите операции специфични за електрификацията, а именно сглобяване на електрическото задвижващо устройство (EDU) и инсталиране на трансмисията и батериите.

Renault Trucks E-Tech C

Renault Trucks E-Tech C

След това електрическите превозни средства се връщат към процеса на серийно производство, с тестове за ефективност и изпитания на писта, за да се гарантира тяхната надеждност и качество.

Превозните средства могат да бъдат адаптирани към всеки стил на каросерията благодарение на три вида силоотводни механизми (PTO): електрически, електромеханични или на скоростната кутия, отваряйки възможност за декарбонизиране на нови области на градска и регионална дейност.

С бруто комбинирано тегло до 44 тона, Renault Trucks E-Tech T и C се предлагат във версии на влекач 4×2 и 6×2, с дълга кабина и междуосие от 3900 mm. В твърда конфигурация те се предлагат в тридем 4×2, 6×2 и 8×4, къса или дълга кабина, с избор от единадесет междуосия, вариращи от 3900 до 6700 мм.

Renault Trucks E-Tech T и C могат да бъдат оборудвани с два или три електрически мотора, развиващи комбинирана мощност до 660 к. с.

За да отговорят на нуждите на клиентите по отношение на обхват и активност, Renault Trucks E-Tech T и C могат да бъдат оборудвани с четири до шест литиево-йонни батерии, осигуряващи между 390 и 540 кВтч мощност. Батериите могат да се зареждат с променлив ток (AC) до 43 кВт или с постоянен ток (DC) до 250 кВт. Тези камиони ще могат да изминават до 300 км с пълно зареждане и до 500 км с междинно бързо зареждане (250 кВт) с продължителност един час (за превозно средство, оборудвано с 6 батерийни пакета).

Батерийните клетки и модули се доставят от Samsung SDI и се сглобяват в Гент, Белгия, в завод, собственост на Volvo Group, част от която е Renault Trucks.