Архив

Honda разкрива 2025 Honda CR-V e:FCEV; plug-in електрическо превозно средство с водородни горивни клетки

Honda разкри първия сериен електрически автомобил с водородни горивни клетки в САЩ, 2025 Honda CR-V e:FCEV.

С рейтинг на пробег от 270 мили от EPA, CR-V e:FCEV съчетава изцяло нова система с горивни клетки,хонда произведена в САЩ, заедно с възможност за зареждане с щепсел, проектирана да осигури до 29 мили EV шофиране из града с гъвкавостта на бързо зареждане с водород за по-дълги пътувания. Превозното средство има 17,7 кВтч батерия.

CUV с 5 пътници е първото приложение на модула за горивни клетки на Honda от второ поколение, който се произвежда в Fuel Cell System Manufacturing, LLC (FCSM) в Мичиган, като предлага подобрена издръжливост, по-висока ефективност, повишена финес и по-ниска цена в сравнение с тези на Honda предишно поколение система с горивни клетки.

Разработено съвместно с General Motors (GM), следващото поколение Honda Fuel Cell Module използва знанията, ноу-хау и икономиите от мащаба на двете компании и ще намали разходите с две трети в сравнение с цената на системата с горивни клетки в горивната клетка на Honda Clarity.

Това значително намаляване на разходите беше постигнато чрез различни мерки, включително приемането на иновативни материали за електроди, усъвършенстване на структурата за запечатване на клетките, опростяване на поддържащото оборудване и подобряване на производителността.

Освен това издръжливостта на системата се е удвоила чрез прилагането на устойчиви на корозия материали и контролирано потискане на влошаването, а работата при ниски температури също е значително подобрена.

2025 CR-V e:FCEV разполага с предно монтиран единичен двигател, произвеждащ 174 конски сили и 229 lb.-ft. въртящ момент за бързо ускорение и максимална ефективност.

Инженерите на Honda са оптимизирали структурата и окачването на CR-V e:FCEV, за да осигурят същото изживяване при шофиране и финес като другите модели CR-V. В сравнение с CR-V турбо и хибридни модели, задната странична твърдост е увеличена с 10%, задната твърдост на усукване е подобрена с 9%, а нейното предно окачване MacPherson и многораменното задно окачване са напълно пренастроени със специфични пружини, чувствителни към амплитудата амортисьори и стабилизиращи щанги отпред и отзад, за да оптимизирате реакцията, като същевременно поддържате гладко возене.

Водачът може да персонализира шофирането с четири избираеми режима на шофиране: нормален, еко, спортен и сняг.

Стандартните функции включват HondaLink с разширени възможности, включително информация за водородната станция в допълнение към данните за зареждане и захранване. За допълнително удобство, включеният конектор за захранване на Honda използва 110-волтов електрически контакт, който може да достави до 1500 вата мощност, превръщайки CR-V e:FCEV в чист източник на енергия, способен да работи с малки домакински уреди, преносими климатици, електрически инструменти, оборудване за къмпинг и др.

2025 Honda CR-V e:FCEV ще бъде наличен за клиенти на лизинг в Калифорния от началото на тази година.

 

Следва