Архив

Volkswagen 2024 ID.4 получава значително подобрение за 82 кВтч модели; нова задвижваща система APP550

2024 Volkswagen ID.4 ще се предлага в три нива на оборудване – начално, S и S Plus – с опция за 62 кВтч батерии, както и задвижване на задните или всички колела. Електрическият компактен SUV ID.4 от 2024 г. получава голямо подобрение за своите модели с батерии от 82 кВтч.

С нов мощен задвижващ агрегат, моделът със задно предаване вече произвежда 282 конски сили, докато моделътфолксваген със задвижване на четирите колела вече произвежда максимум 335 конски сили. Това увеличение на мощността помага за увеличаване на ускорението и осигурява увеличен обхват.

Докато моделите с 62 кВтч ID.4 продължават със стандартния 12-инчов дисплей на информационно-развлекателната система, моделите с 82 кВтч ID.4 получават подобрен 12,9-инчов дисплей с плъзгачи със задно осветяване, както и нов и по-интуитивен интерфейс за управление на климатика и преработено меню за информация и развлечения. Освен това колата получава нова позиция на скоростния лост и преработено разположение на волана.

Комфортът и удобството са допълнително приоритетни в 2024 ID.4. Моделите S с батерия от 82 кВтч включват вентилирани седалки на предния ред, а моделите S Plus получават първокласна аудио система harman/kardonTM с девет високоговорителя, плюс субуфер и 16-канален усилвател.

2024 ID.4 започва от $39 735 за 62 кВтч модели и $44 875 за 82 кВтч модели, а дестинацията е $1425.

Моделите MY24 Volkswagen ID.4 (когато бъдат пуснати с компоненти SK On), които бъдат пуснати в експлоатация през 2024 г., ще отговарят на условията за пълния федерален данъчен кредит от $7500 при покупка от отговарящ на условията купувач, което прави ID.4 не само по-достъпен, но и конкурентен на конвенционалните компактни SUV автомобили.

Квалификацията за MY24 ID.4 се основава на текущото захранване на батерията, но тъй като квалификацията на превозното средство през 2024 г. зависи от батериите, които все още не са произведени, квалификацията подлежи на промяна. Volkswagen е оптимист, че превозните средства MY24 ID.4 ще отговарят на изискванията през цялата 2024 г. и ще предоставят актуализации, когато бъдат получени.

Въз основа на fueleconomy.gov, към днешна дата Volkswagen е единственият чуждестранен автомобилен производител, който има електрическо превозно средство с пълна батерия, което отговаря на условията за пълния федерален данъчен кредит, поради местното сглобяване и снабдяване. Започвайки от 2024 г. отговарящите на условията клиенти могат да изберат да прилагат данъчния кредит като авансово плащане при покупката на отговарящ на условията EV в точката на продажба, като прехвърлят кредита към участващите дилъри.

Силово предаване. С архитектурата MEB, Volkswagen се върна към корените си – основният електрически мотор е разположен отзад, като оригиналния Beetle. Синхронният двигател с променлив ток с постоянен магнит е разположен над задната ос, точно пред централната линия на колелата, и предава своя въртящ момент към едноскоростна скоростна кутия. Той е идеално разположен за пъргаво управление и сцепление и почти безшумен.

Електрическото задвижване и другите основни компоненти на ID.4 се произвеждат от обектите на Volkswagen Group Components в Касел и Залцгитер, Германия, докато акумулаторният пакет се сглобява в Чатануга с помощта на клетки, произхождащи от SK Innovation in Commerce, Джорджия.

При моделите с батерии от 62 кВтч базовият двигател издава 201 конски сили и 229 фунта фута въртящ момент. Новото за 2024 г. е мощно задвижващо устройство за модели с 82 кВтч батерии, което издава 282 конски сили и 402 lb-ft въртящ момент. Новата ефективна задвижваща система е известна във Volkswagen като APP 550.

Новият двигател е централният модул на това ефективно задвижващо устройство. Това е най-мощният електрически двигател с най-висок въртящ момент в модел на Volkswagen EV досега. Той образува модул, който е интегриран в задната ос заедно с двустепенната едноскоростна скоростна кутия и импулсен инвертор.

Основните елементи на задвижването са трифазният синхронен двигател с постоянен магнит, двустепенната едноскоростна скоростна кутия и инверторът (силова и управляваща електроника). Повишената мощност и ефективност на електрическия мотор в ID.4 са резултат от детайли като:

  • ротор със силни постоянни магнити, които предлагат висок капацитет на термично натоварване;
  • подобрен статор с голям ефективен брой намотки в комбинация с максимално напречно сечение на проводника;
  • воден радиатор за външната страна на статора; и
  • нова, комбинирана система за маслено и водно охлаждане, която също така осигурява по-висока термична стабилност.

Термичната стабилност е защитена от ново поколение инвертор, а по-високият капацитет на термично натоварване е основен фактор, допринасящ за повишената ефективност на новото задвижващо предаване. Многобройни компоненти на скоростната кутия също са оптимизирани и подсилени по отношение на триенето и по този начин са адаптирани към високите стойности на мощност и въртящ момент.

Прогнозираният от EPA пробег при пълно зареждане е 206 мили за ID.4 Standard и ID.4 S, с прогнозиран от EPA разход на гориво от 115 MPGe при градско шофиране; 98 MPGe на магистрала; и 107 MPGe при комбинирано шофиране град/магистрала. Прогнозираният от EPA обхват за ID.4 Pro и Pro S е 291 мили, с изчислен от EPA разход на гориво от 122 MPGe при градско шофиране; 104 MPGe при шофиране по магистрала и 113 MPGe при комбинирано шофиране град/магистрала.