„Le Chëvron“ – Нов магазин в центъра на Париж представя изцяло новия Citroën ë-C3
На 19 април Citroën ще отвори вратите на „Le Chëvron“ – изключително пространство за потапяне в света на марката на площ от близо 150 квадратни метра, разположено на булевард „Осман” 45. Именно там почитателите на Citroën ще могат да се запознаят с новия ë-C3 при представянето му пред широката публика.
Името „Le Chëvron“ символизира духа на Citroën и отразява над 100-годишната традиция на марката в сферата на продуктовите и комуникационни иновации. С този активен импулс в сърцето на Париж, Citroën ще влезе в непосредствен контакт с градското общество и ще се ангажира пряко със своята мисия за осигуряване на екологично отговорна, достъпна и оптимистична индивидуална мобилност.
В ролята си на съвременен център за насърчаване на общуването в приятна и отпускаща атмосфера, „Le Chëvron“ ще предлага възможности за провеждане на различни творчески занимания, стендъп комедийни представления, различни срещи, майсторски класове с експерти, концерти, DJ сетове или просто за наслада от едно чудесно еспресо или вкусно приготвена храна. Всички тези дейности ще бъдат отразени в подробна програма за цялата седмица.
„Le Chëvron“ ще посреща посетители в периода от 19 април до 17 май и ще бъде отворен всеки ден от 10:30 до 20:30 часа.
Поаси, април, 2024 година – Citroën има удоволствието да обяви предстоящото на 19 април официално откриване на своя нов център за среща със света на марката „Le Chëvron“. Той е разположен в самото сърце на Париж, на булевард „Осман” 45 и с местоположението си ще се превърне в част от своеобразната международна витрина на френската столица. С избора на тази ексклузивна локация, Citroën цели да се срещне отблизо с невероятно пъстра аудитория и така да отбележи подобаващо пазарната премиера на своя изцяло нов електрически ë-C3.
Непосредственият контакт със света на марката е отлична форма за представяне на вярата и стремежа на Citroën за създаване на едновременно екологично отговорна, целесъобразна, достъпна и оптимистична индивидуална мобилност. Отвъд чисто автомобилното изживяване, майсторите на Citroën се се постарали да създадат естествено жизнено пространство в изключително графична и визуално ефектна обстановка. То ще включва кафене с креативно меню, където посетителите ще могат да се насладят на сутрешно кафе, лек обяд или освежаваща напитка в приятна атмосфера след работа.
В продължение на близо месец посетителите на центъра ще имат възможност да се включат в различни зареждащи събития и преживявания и да посетят програмата от концерти, стендъп шоу изпълнение, семейни забавления, дискусии на кръгла маса с вдъхновяващи личности и различни други творчески занимания.
Със своя „Le Chëvron“ марката Citroën открива вратите на едно наистина ново, оживено и завладяващо пространство, приканвайки публиката да се включи спокойно и уверено в динамичната атмосфера на съвременния свят.
Името „Le Chëvron“.
Наименованието има пряко отношение към емблемата на Citroën и символизира модерният дух и технологичните иновации, залегнали в основите на марката. Ярко графична и разпознаваема, свързана с образа на дивите коне в известната реклама и безкрайно обичана от автомобилните ентусиасти по целия свят, формата на шеврона предизвиква инстинктивно светли спомени и образи, свързани с марката Citroën. „Le Chëvron“ е място за срещи и наслада от общуването с близки и непознати, което въплъщава ценностите на марката Citroën – дръзка и новаторска, популярна и обърната към широката аудитория марка, която насърчава свободата на движение и благосъстоянието на всички.
Адресът на булевард „Осман” 45, Париж.
„Le Chëvron“ е разположен в сърцето на оживения търговски район на френската столица, където парижани и техните гости в лицето на туристите от цял свят се смесват и създават вълнуваща и енергична атмосфера през целия ден. Близо до парижката Опера и големите универсални магазини, той се намира в средата на оживен квартал, готов винаги да отрази най-новите тенденции. Това местоположение е идеално за осъществяване на контакт с максимално широка и разнообразна аудитория и за представяне на идентичността на марката Citroën чрез този изключителен със своето визуално въздействие център в елитната част на Париж.
Пространството е ярка територия, отразяваща духа на марката.
На площ от близо 150 квадратни метра публиката ще има възможност да се потопи изцяло във вселената на Citroën. Модерна и непрекъснато развиваща се атмосфера, подобаваща на прочутата марка, която разчупва закоравелите предразсъдъци относно електрическата мобилност с пазарната премиера на новия ë-C3. Основното пространство в „Le Chëvron“ е отредено на демоснтрацията на ë-C3 със специална зона със светлинна анимация, подчертаваща възможността за бързо зареждане на новия ë-C3, както и базирана на изкуствен интелект фотоанимация, осигуряваща уникално усещане за света на марката.
Червеният цвят винаги е бил ярък отличителен белег на марката Citroën и е буквално навсякъде в обстановката в „Le Chëvron“. Ярките графични елементи и надписи буквално оживяват вътрешното пространство, което ще включва бар зона, изложбена площ, на която първоначално ще бъде изложен емблематичния за Citroën концептуален модел Oli, както и обособено пространство за уютно настаняване и спокойни разговори. Адаптивният характер и гъвкавите възможности за конфигурация на пространството позволяват промени в зависимост от провежданите събития и срещи, организирани в новия център.
Голямата витрина на фасадата на „Le Chëvron“ ще представя Citroën Ami – друг ярък символ на новаторската творческа енергия на марката, който демократизира пазара в сферата на микромобилността и ще се откроява със своите впечатляващи графични решения, свързани с контурите на шеврона.
Празнична инициатива по повод пазарната премиера на новия ë-C3.
„Le Chëvron“ кани посетителите да се потопят изцяло във вселената на новия Citroën ë-C3, предлагайки им безпрецедентно изживяване. Създадено с цел да разкрие всеки аспект на новия ë-C3, пространството подчертава ангажимента на марката Citroën да предостави конкретни решения за справяне с предизвикателствата на енергийния преход. Посещението на „Le Chëvron“ се превръща в истинско интерактивно приключение, което дава възможност на всеки да открие новите идеи и технологични решения, които превръщат ë-C3 в истински лидер в достъпната електрическа мобилност. „Le Chëvron“ отправя призив към обществото и показва, че мобилността на утрешния ден може да бъде екологично отговорна, целесъобразна, стилна и оптимистична. Посетителите ще имат възможност да се запознаят с новия ë-C3 и чрез интерактивни екрани, а своето съдействие ще предлагат и сътрудници на марката на място, които ще запознават посетителите и потенциалните клиенти с качествата и предимствата на продукта, ще обсъждат финансовите възможности и при необходимост ще финализират новите продажби.
Жизнено пространство за споделяне, открития и запомнящи се преживявания.
Мисията на центъра „Le Chëvron“ е да бъде не просто изложбена площ за демонстрация на новия модел, но и наистина популярно и оживено място за обществени контакти, отразяващо имиджа на Citroën. Място, където човек може да открие нещо ново, да научи повече, да обмени мисли, да вкуси нещо прекрасно, да се посмее, да послуша хубава музика и да потанцува. В продължение на месец в „Le Chëvron“ ще се проведат близо 40 различни по своя характер събития, интегрирани в ежедневието на обществото. Всички те са организирани от Citroën в сътрудничество с Konbini в сферата на разнообразните развлекателни програми, творчески работилници, дискусии и кръгли маси, както и с Universal в областта на музикалните събития.
Ще бъдат организирани близо 15 концерта и DJ сетове, насочени към откриване и представяне на млади таланти. Тези събития ще се провеждат в центъра в четвъртък, петък и събота, ускорявайки пулса на публиката и зареждайки я с положителни емоции.
Всяка седмица ще се провеждат стендъп комедийни представления, които подчертават свежестта, спонтанността и доброто настроение, което човек може да изпита в моделите на Citroën.
Ще бъдат организирани и дискусии във формат кръгла маса с ръководни служители на Citroën и различни специалисти в областта на спорта, екологичното развитие и устойчивата мобилност – ярки и вдъхновяващи личности, които ще предоставят своите различни гледни точки към обществените проблеми.
В основата на програмата на „Le Chëvron“ определено ще бъдат изкуството и творчеството – този фокус ще бъде отразен в различни семинари и лекции в сфери като автомобилния дизайн, персонализирането на маратонки и практически семинари за графити например.
Достъпът до всички тези събития ще бъде свободен след регистрация на следния адрес в интернет: https://lechevron-citroen.com
„Le Chëvron“ ще бъде отворен за посетители в периода от 18 април до 17 май всеки ден от 10:30 до 20:30 часа.