Архив

BMW Group отчита 24,6% ръст на електрическите си коли през първата половина на 2024 г.

С доставени 190 622 напълно електрически превозни средства, BMW Group постигна +24,6% увеличение на продажбите на електрическите си коли през първата половина на 2024 г. в сравнение с предходната година. Като цяло продажбите на BMW Group са спаднали с 0,1% в сравнение с периода от предходната година с 1 213 359 продадени бройки през първата половина на годината. Така BEV представляват 15,7% от продажбите.

greencarcongress.com

Марката BMW отчете продажби на 179 557 напълно електрически превозни средства през първата половина,бмв отчита което представлява 34,1% увеличение на продажбите на BEV на годишна база. Така BEV на марката BMW представляват 16,4% от продажбите на марката BMW.

За марката BMW моделите от горния премиум сегмент стават все по-популярни сред клиентите, в допълнение към напълно електрическите модели. BMW Серия 7 постигна ръст на продажбите от +22% през първата половина на годината в сравнение със същия период на миналата година.

Също така, BMW X1 и BMW Серия 3 отбелязаха силен ръст в сравнение с предходната година. BMW M GmbH също се представи добре, генерирайки голям интерес, когато през юни представи първия високо мощен седан M5 с електрифицирано задвижване.

С общо 99 517 продадени автомобила, BMW M регистрира ръст на продажбите от +5,1%. С продължаващата смяна на модела на пълното си продуктово портфолио, марката MINI достави 114 054 автомобила през първата половина на годината. Това включва първите автомобили MINI Cooper от новото семейство MINI.

Акцент за марката Rolls-Royce беше пускането на пазара на Rolls-Royce Cullinan Series II – най-търсеният модел на Rolls-Royce в продуктовото портфолио на марката.

През първата половина на годината марката Rolls-Royce достави общо 2819 автомобила на клиенти по целия свят.

BMW Motorrad предаде 113 072 мотоциклета и скутера на клиенти по целия свят през същия период.