Архив

В Париж, Citroën – пълно обновяване, изцяло нова и хомогенна моделна гама

В рамките на тазгодишното автомобилно изложение в Париж, марката Citroën ще демонстрира своето пълно обновяване, представяйки изцяло нова и хомогенна моделна гама, включваща новата корпоративна идентичност на марката.

Наред с новия C3, който в момента отбелязва своята премиера на европейските пазари, Citroën ще представи и четири специално насочени към посетителите на изложението „Световни премиери“, сред които мощен и изпълнен с характер концептуален модел, както и няколко изненади, които дизайнерите на марката са подготвили във връзка с Ami.

Посетителите ще бъдат посрещнати на щанд, който отразява цялата енергия на марката и включва специалноситр съвместно студио с Youtube, което ще създава специфично съдържание в периода на провеждане на изложението.

Поаси, октомври 2024 година – На своя щанд на автомобилното изложение Paris Motor Show 2024 във френската столица, Citroën ще демонстрира динамиката на марката, която е на път да обнови почти всички свои модели в рамките на малко повече от година. Citroën се възползва от изключителната възможност да разкрие пред посетителите на изложението ярката картина на своята гама за новата 2025 година. В пъстрата палитра от нови продукти личи общата обединяваща нишка, която марката следва вече в продължение на над 100 години – Citroën е популярен автомобилен производител, който предлага семпло и практично автомобилно изживяване със своите смело проектирани и комфортни продукти, които дават конкретни отговори на предизвикателствата, пред които се изправя обществото. На своя щанд на изложението Citroën ще представи напълно електрифицирана моделна гама, предлагаща актуални, съобразени с нуждите на клиентите решения.

„B“ сегмент – два революционни модела

2024 година Citroën разтърси пазарния B сегмент с представянето на два революционни нови модела, които ще присъстват и на щанда на изложението:

Бестселърът C3

Това е първото голямо автомобилно изложение за модела, който с премиерата си през 2024 година промени облика на своя пазарен сегмент и доказа качествата си с огромни търговски успехи. Първите доставки на крайни клиенти вече са в ход и първите собственици на новия С3 имат възможност да се възползват от предимствата на този достъпен модел с гама от бензинови двигатели и електрическо задвижване, изключителен комфорт, модерен стил, висока функционалност и богато оборудване.

Първата публична изява на C3 Aircross

Това ще бъде първото публично представяне на този модел, който отбеляза световната си премиера през месец юни и скоро ще бъде на разположение на клиентите в дилърските центрове на марката. C3 Aircross е най-достъпният компактен SUV модел на пазара, отличаващ се със силен характер, свобода на избор на система за задвижване, изобилие от пространство и комфорт в пет или седем местен интериор.

„C“ сегмент – две световни премиери, които ще бъдат представени на щанда

Едновременно с пазарната премиера на два важни нови модела в „B“ сегмент и след пълното обновяване на Berlingo, SpaceTourer и свързаните с тях лекотоварни автомобили през 2024 година, Citroën демонстрира изключителната си динамика, представяйки и пълното обновление на своите предложения в „С“ сегмента. В тази връзка Citroën се възползва от големия автомобилен форум в Париж, за да представи не един, а два нови модела.

C4 и C4 X ще бъдат представени на щанда на марката със своята нова осанка и самочувствие, въплъщавайки по-опростения и хармоничен дизайн, който отразява новата идентичност на марката. C4 е по-стилен и изискан откогато и да било преди, докато C4 X представя модерния просторен седан във  елегантната форма на фастбек. По този начин Citroën разгръща своята гама с два основни играча на съответните пазари, надграждайки успешната основа на C4, който се нарежда на второ място сред седаните от „С“ сегмент на европейските пазари във всички версии на задвижването. В ролята си на пионер сред електромобилите в този пазарен сектор, той все още е един от петте водещи по продажби електрически седани в „С“ сегмента. C4 X от своя страна демонстрира изключително силен старт на пазарите в Близкия изток и по-специално в Турция, разкривайки мощен бъдещ потенциал за разширяване на присъствието си и в Европа.

Концептуален модел със световен дебют

Citroën ще представи своята визия за бъдещите модели на Citroën под формата на изключително експресивна концептуална студия. С искрящите си цветове и в пълно съответствие с новия стилистичен език на Citroën, концептуалния модел излъчва самоувереност и силно присъствие. Няма съмнение, че тази илюстрация на бъдещите модели на марката в основните пазарни сегменти ще бъде сред основните атракции за посетителите на изложението.

Фестивал за рождения ден на Ami

През 2024 година Ami отбелязва своя четвърти рожден ден и се радва на над 65 000 клиенти на общо седемнайсетте пазара, на които се предлага. Моделът е истински пионер в предлагането на достъпно, лесно и удобно решение за градска електрическа мобилност, което промени ежедневието на много домакинства и пътния пейзаж като цяло със своя уникален характер и възможности за по-голяма свобода и автономност. Ami ще бъде представен на щанда на марката под формата на няколко емблематични модела, както и на ярки изненади със световна премиера, разработени от дизайнерите на Citroën.

Оживен щанд в духа на марката Citroën

Щандът ще се разгърне под формата на приветливо и цветно жизнено пространство, което ще даде на посетителите възможност да направят много нови открития и да се потопят изцяло в атмосферата, традициите и духа на марката Citroën – популярна, енергична и динамична. През цялата седмица щандът ще бъде оживен от студиото, създадено в партньорство с Youtube, което ще предава на живо от щанда срещи и репортажи за новостите на марката.