AUDI E със 765 к.с. премахва четирите пръстена, запазва естетиката на секси комбито
Audi прегръща бъдещето си в Китай с пускането на нова електрическа под-марка на китайския пазар, наречена AUDI, която се отказва от емблематичното лого с „четири пръстена“ в полза на четири главни букви – но едно нещо, което не е отхвърлило, е AUDI, секси тевтоника на Audi език на дизайна на дългите покриви.
Както може да очаквате от съобщение за пресата, издадено от Audi, което твърди, че AUDI е ново и отличително нещо, което е напълно отделно от Audi, това е трудно и объркващо четиво.
Първата премиум автомобилна марка, навлязла на китайския пазар през 1988 г., Audi беше пионер. Тъй като пуска новата си марка AUDI в сътрудничество със SAIC, компанията сега подчертава претенциите си за тази роля. AUDI е оформен 100 процента от ДНК на Audi и въплъщава „Vorsprung durch Technik“ в ерата на електрическите интелигентни свързани превозни средства. Концептуалният автомобил AUDI E е разработен съвместно от експерти от Германия и Китай. Той предлага предварителен преглед на три бъдещи производствени модела, които ще бъдат представени от средата на 2025 г.
Съвместно разработен с китайския автомобилен гигант SAIC, AUDI E Concept е дълъг около 4,8 метра, което го поставя точно в тази серия BMW 5, Mercedes-Benz E-класа, която обикновено се обитава от A6. Задвижван от два електрически мотора (по един на всяка ос), издаващи 570 кВт (~765 к.с.) и 800 Нм въртящ момент към земята чрез „подписаното“ Audi quattro задвижване на четирите колела, което позволява на AUDI се ускорява от 0-60 мили в час за около 3,5 секунди.
Концептуалният автомобил е оборудван с акумулаторна батерия от 100 кВтч, която според компанията майка на AUDI, Audi е добра за пробег до 700 км (~ 430 мили) по китайския цикъл. Усъвършенстваната цифровизирана платформа на комбито също може да се похвали с 800-волтова системна архитектура, която позволява „супер-бързо“ зареждане, добавяйки повече от 220 мили (370 км) обхват само за 10 минути.
В официалното прессъобщение на Audi се казва, че използването на „AUDI“ вместо почти вековните пръстени Auto Union „сигнализира както връзката със, така и разграничаването от сестринската марка.“