„Залагаме на бъдещето с програмата Electric All in“
Opel подпомага преминаването към електрическа мобилност
- Много повече от закупуване на нов автомобил: Opel осигурява редица електронни услуги подпомагайки преминаване към електромобилност
- В полза на потребителите: програма „Electric All In“ с услуги Opel Connect1, осемгодишна гаранция на батерията, пътна помощ и други
- Богата гама от възможности: „Electric All In“ се предлага за всички електрически автомобили на Opel2
Комбинирани стойности за Opel Grandland Electric според WLTP3: консумация на енергия 16,9-18,5 кВч/100 км, CO2 емисии 0 г/км; CO2 етикет: A.
Комбинирани стойности за Opel Frontera Electric според WLTP3: консумация на енергия 18,2-18,5 кВч/100 км, CO2 емисии 0 г/км; CO2 етикет: A.
Рюселсхайм. Opel е първият германски автомобилен производител, който предлага акумулаторна електрическа версия на всеки модел в своето портфолио. Цел на марката е да подпомогне и направи достъпно закупуването на електрическо превозно средство за своите потребители. Собствениците на напълно електрически модел от новите модели Grandland Electric и Frontera Electric получават множество услуги, които ще са в помощ в ежедневието им. „Electric All In“ е името на формулата, която прави лесно преминаването към електромобилност и ежедневното шофиране по-приятно. Офертата включва услуги като Opel Connect PLUS, пътна помощ, гаранция за батерията и други.
Програмата „Electric All In“ първоначално ще бъде пусната в Германия, Испания и Белгия, като ще последва и в останалите държави с представителства на марката.
„Opel се електрифицира. Ние вече предлагаме поне една версия на автомобил с електрическа батерия за всеки модел в гамата. В допълнение, ние правим ежедневната електромобилност още по-лесна и по-надеждна благодарение на пакет „Electric All In“. В Opel клиентите не просто купуват техния електрически автомобил – те също така получават множество услуги, които да са в тяхна полза. С този уникален подход искаме да направим преминаването към електромобилност още по-достъпно и да дадем тласък на внедряването на тази важна технология за задвижване,” заяви изпълнителният директор на Opel Флориан Хютл.
Тези, които се интересуват от електрически превозни средства, разглеждат основно три въпроса: Достатъчен ли е електрическият пробег за моите ежедневни нужди? Какво ще кажете за времето за зареждане и инфраструктурата? Какво обслужване и поддръжката на електрически модели се налага? С пакета „Electric All In“ Opel предлага правилния отговор и улеснява преминаването към електрификация:
- Лесно зареждане: За бързо зареждане у дома клиентите разполагат с многобройни интелигентни решения, включени при закупуването на електрически автомобил Opel. Благодарение на WiFi и Bluetooth свързаност се осигурява дистанционно управление на стенна зарядна станция. Когато електрическата кола има нужда от презареждане при по-дълги пътувания, включената услуга Charging Pass гарантира безпроблемно зареждане в повече от 850 000 обществени точки за зареждане в Европа.
- Свързаност: Включена е услугата Opel Connect PLUS с възможност за електронно
дистанционно управление, което може да се използва за проверка на състоянието на зареждане и нивото на батерията на автомобила или за програмиране на климатика с помощта на приложението my Opel, функции за заключване на вратите или включване на светлините от разстояние, навигация в реално време с информация за станции за зареждане, места за паркиране, приложение e-ROUTES и много други.
- Сигурност: Клиентите могат да се насладят на спокойствие, когато става въпрос за живота на батерията на тяхното електрическо превозно средство. Opel предлага осем години гаранция.
С програмата „Electric All In“, която първоначално ще бъде пусната в Германия, Испания и Белгия с последващи други пазари, Opel предлага пълен пакет от услуги за водачите на електрически автомобили, който подпомага клиентите и прави удоволствието от електрическата мобилност още по-голямо.
По този начин се стимулира и облекчава прехода за преминаване към електрически автомобил избирайки един от електрическите модели на Opel.
1Услугите Connect PLUS се предлагат без допълнително заплащане в продължение на 6 месеца след началото на гаранцията на автомобила. След този период услугите ще се заплащат.
2 Оферта за частни клиенти при закупуване на изцяло електрически лек автомобил от участващите партньори на Opel до 30 юни 2025 г.
3 Стойностите на превозното средство зависят не само от ефективното използване на горивото от превозното средство, но също така се влияят от поведението при шофиране и други нетехнически фактори.