Архив

Jeep® Avenger премина границата от 200 000 поръчки и разширява гамата с модела 4xe

С над 200 000 направени поръчки в рамките на две години от лансирането си, Jeep® Avenger се утвърди като стратегически успех за марката и се наложи като ключов играч в B-SUV сегмента в Европа, заемайки водещо място в топ 10 на най-продаваните B-SUV модели в региона.

Първият електрически SUV на марката Jeep, проектиран и разработен, за да отговори на нуждите на европейския пазар, продължава да печели нови клиенти благодарение на своята джипппгъвкавост, съвременното си излъчване и офроуд духа, който го прави уникален.

Представен през 2022 г. и лансиран през 2023 г., Jeep Avenger отбеляза повратна точка в стратегията за електрификация на марката. Моделът бързо набра популярност на международните пазари, като гамата беше разширена с бензинови и хибридни версии, което направи предложенията на Jeep още по-привлекателни и достъпни.

Днес, с добавянето на версия 4х4, включително ексклузивното издание The North Face, лимитирано в серия от 4806 бройки и създадено в сътрудничество с The North Face – Jeep добавя още един стратегически актив към стила, представянето и приключенския дух на Avenger. Версията се отличава с уникален дизайн, вдъхновен от планинска топография, устойчиви материали и технически характеристики, създадени за справяне с най-предизвикателните терени. Това предоставя на водачите още по-голяма свобода на избор – качество, което продължава да поддържа лидерската позиция на Avenger в неговата категория.

„Постигането на 200 000 поръчки е директен резултат от нашата стратегия – пълна и адаптивна гама от задвижвания, емблематичен дизайн, въздействаща комуникация и продуктови характеристики, напълно съобразени с ДНК-то на Jeep. За по-малко от година Jeep Avenger удвои обема на поръчките си. С ръст от 16% при BEV (напълно електрически) и 50% при хибридните поръчки, електрифицираните модели вече представляват впечатляващите 66% от предпочитанията – доказателство за нарастващото търсене на устойчиви и иновативни решения“, заяви Фабио Катоне, ръководител на марката Jeep за разширена Европа.

Скорошната телевизионна реклама на модела 4xe, с участието на известни атлети от outdoor света и послание, което съчетава вдъхновение, приключение и иновация, затвърди възприятието за Jeep като избор на начин на живот. Резултатите се изразиха в достигане до нови целеви групи – намалена средна възраст на клиентите, увеличение на дела на жените купувачи и ръст в продажбите сред семейства – всичко това подчертава ефективността на Jeep Avenger като всекидневно средство за мобилност. Друг съществен показател е степента на завоюване на нови клиенти – 3 от всеки 4 купувачи са нови за марката, което демонстрира успеха на Jeep в привличането на клиенти от други марки и затвърждава репутацията на надежден избор за всекидневна употреба.

Jeep Avenger не просто предлага избор – той осигурява възможности във всяка една от своите версии. Независимо дали клиентът избере бензинова, e-Hybrid, напълно електрическа или 4xe версия, всяка е оборудвана с характеристики, които отразяват наследството на марката за солидна функционалност, като същевременно се запазва ангажиментът към екологична отговорност. Този подход гарантира, че всеки Jeep Avenger е готов да посрещне градски улици, селски пътища или планински терени с увереност, предлагайки безпроблемна комбинация от практичност, свобода и технологии – напълно в духа на емблематичния стил на Jeep.