DS N°8 поема предизвикателството на дългите разстояния по магистралата без никакво презареждане, тестван и потвърден из цяла Европа
Да пътуваш на дълги разстояния с електрически автомобил, без да се тревожиш за пробега или зареждането, е ключов елемент, който илюстрира амбицията на DS Automobiles да въплъти Изкуството на пътуването. По различни маршрути с дължина от 450 до над 500 км, DS N°8 демонстрира реалните си възможности да изминава дълги разстояния по основните европейски пътища без необходимост от зареждане.
На магистралата, в реални условия, DS N°8 блестящо приема предизвикателството на неограничената електрическа мобилност на дълги разстояния, позволявайки да спреш само когато ти пожелаеш – а не когато си принуден.
„С DS N°8 вече не батерията определя кога да спреш за презареждане, а единствено твоето желание да направиш почивка – или необходимата пауза от шофирането. Истински „game changer“., каза Ксавие Пежо, Главен изпълнителен директор на DS Automobiles.
За да докаже надеждността на пробега на DS N°8, DS Automobiles проведе серия тестови пробези в няколко големи европейски държави, където марката е представена. Тези маршрути, изпълнени при скорости, разрешени от пътните закони, по двулентови пътища и магистрали, позволиха да се оцени реалното представяне на автомобила при разнообразни условия.
Бяха избрани четири типични маршрута, илюстриращи този подход, всички изпълнени в съответствие с максимално допустимите скорости по магистрала (обикновено 120 до 130 км/ч, в зависимост от страната):
Париж – Лион (Франция): 450 км, остатъчен заряд (SOC) 10% и пробег 60 км при пристигане;
Мюнхен – Кобленц (Германия): 506 км, остатъчен заряд (SOC) 10% и пробег 56 км, потвърждаващи постоянството на пробега въпреки леко по-дългата дистанция;
Мадрид – Дения (Испания): 470 км, краен заряд (SOC) 20% и пробег 128 км, демонстриращ повишена ефективност при благоприятни условия на шофиране;
Мелфи – Нера Монтото (Италия): 450 км, остатъчен заряд (SOC) 28% и пробег 195 км, илюстриращ специално оптимизирано управление на енергията.
Тези резултати подчертават способността на DS N°8 да поддържа комфортен пробег при пътувания от над 450 км по магистрала, като се адаптира към различната пътна настилка и условия на шофиране.
Всички маршрути са изминати с батерия, първоначално заредена на 100%, без нито едно зареждане по време на пътуването – потвърждение за надеждността на пробега на DS N°8. Тези пътувания демонстрират не само устойчивостта на комбинирания цикъл WLTP (750 км), но най-вече реалната способност на автомобила да измине 500 км по магистрала при различни условия – обещание, вече потвърдено от практиката.
При по-дълги пътувания по магистрала DS N°8 позволява възстановяване на до 200 км пробег само за 10 минути при зарядна станция с мощност 160 kW или повече. Вграденият навигационен модул EV Routing предвижда спиранията и подготвя автомобила и батерията за зареждане, като освобождава водача от излишно напрежение.Плавно и контролирано изживяване – в служба на Изкуството на пътуването от DS Automobiles.
Френско инженерство в сърцевината на представянето
DS N°8 разполага със задвижваща система, разработена във Франция, с електрически мотор, създаден от Emotor и сглобяван в Тремери (департамент 57, регион Гран Ест), както и батерия „Long Range“, проектирана от ACC и произведена в гигафабриката в Били-Беркло (департамент 62, регион Па дьо Кале) – два компонента, родени от френската индустриална експертиза, които допринасят за високата енергийна ефективност на автомобила.
Тази производителност се засилва от задълбочена работа по аеродинамиката, интегрирана още на етапа на проектиране, което позволява оптимизиране на въздушния поток и намаляване на съпротивлението, за постигане на рекорден коефициент Cd от 0,24 dm².
Така DS N°8 съчетава контролирана консумация на енергия, водещ пробег, динамика, комфорт и изисканост – за плавно и спокойно електрическо изживяване, създадено за дълги пътувания.