Архив

BMW M2 CS 2026 – пристрастяваща машина за дрифт

За близо 100 000 долара получавате най-бързото, най-острото и най-пристрастяващо BMW M2, строено някога. Струва си всяка стотинка

Ревю на първо шофиране:

Снимки: BMW M2 CS 2026

motor1.com/ 5 ноември 2025

Със своя енергичен редови шестцилиндров двигател, фино настроено шаси и безпогрешно компактен двуврат автомобил, настоящото BMW M2 от поколение G87 все още е един от дрифтнай-добрите съвременни спортни автомобили. Със сигурност е един от нашите фаворити.

За 2026 г. BMW представя M2 CS, носещ множество подобрения на шасито и двигателя, намалено тегло и щедро използване на въглеродни влакна. Въпросът е дали тази комбинация от хардуерни и софтуерни подобрения е достатъчна, за да оправдае цената си от близо 100 000 долара – с около 32 000 долара повече от базовия M2.

След цял ден енергично шофиране – както на пистата, така и на улицата – новият M2 CS със сигурност има силни аргументи.

Кратки спецификации 2026 BMW M2 CS

Двигател: 3.0-литров редови шестцилиндров с два турбокомпресора

Мощност: 523 конски сили

0-60 мили в час: 3.7 секунди

Собствено тегло: 3770 паунда

Базова цена: 99 775 долара

дриНай-очевидните разлики спрямо стандартния M са във външния вид на CS. Предната му част е по-широка и по-агресивна, дори по-без решетка от стандартния модел. Тази нова предна част означава, че може да засмуква колкото е възможно повече въздух за поддържане на температурата в сложната си система от маслени охладители, радиатори и топлообменника на интеркулера.

Стандартно се предлага покрив от въглеродни влакна, както и заден дифузьор и корпуси на огледалата от въглерод. M2 CS разполага и с боядисан спойлер тип „патешка опашка“, който изглежда доста елегантен. И накрая, 19-инчови предни и 20-инчови задни леки ковани джанти запълват калниците му, които са единствените опции, монтирани на CS от завода.

В кабината, дълбоките карбонови седалки тип „кофа“ държат пътниците на предните седалки добре затворени. Те не са удобни за всички типове тяло, но са достатъчно удобни за ръст от 190 см и талия от 86 см. Те помагат за поддържането на отлична стойка при шофиране. Тези седалки обикновено са скъпа опция за базовия модел

Впечатление от първо шофиране на BMW M2 CS 2026

Плюсове: Невероятно мощен мотор, отлични седалки тип „кофа“, управление като при средно разположен двигател, обича да се движи настрани.др

Останалата част от интериора е обсипана с въглеродни влакна. Той е обзаведен и с мека кожа, плътна пиано черна пластмаса и леко поръсване с алкантара.

Механичните разлики между CS и стандартния M2 включват комбинация от подобрения. CS има малко по-твърди пружини, които намаляват височината на возене с 8,0 милиметра.

Недостатъци: Малко шумен на пътя, скъп

Промените продължават под капака, където 3,0-литровият редови шестцилиндров S58 с два турбокомпресора на M2 CS произвежда 523 конски сили и 479 фунт-фута въртящ момент – съответно 50 к.с. и 36 фунт-фута над базовия модел. Това е достатъчно, за да ускори 1670-килограмовото му тяло до 96 км/ч само за 3,7 секунди и до четвърт миля за 11,7 секунди. Единствената налична скоростна кутия е осемстепенната автоматична трансмисия на марката – за съжаление, няма ръчна опция.