Nissan Rogue Plug-In Hybrid 2026 е първият PHEV на Nissan
Ще измине 38 мили само на електричество с батерия от 20 кВтч.
Nissan добавя PHEV към своята гама Rogue, първият plug-in хибриден електрически автомобил, предлаган някога от Nissan, след като беше пионер в електромобилите със своя Leaf през 2011 г.
18 ноември 2025 г.
Задвижващият агрегат произвежда 248 конски сили и 332 lb-ft въртящ момент, по-добре от стандартните 201 к.с. и 225 lb-ft на Rogue.
Цените ще бъдат обявени по-близо до пускането на Rogue в началото на 2026 г., но много сходният с платформата Mitsubishi Outlander PHEV започва от 42 675 долара.
Изглежда, че всичко, което някой иска да купи в днешно време, са кросоувъри. Следователно, почти всеки производител на автомобили в света ги произвежда. Някои спестяват пари, като променят марките на вече съществуващите си автомобили, което прави дилърите щастливи и спестява разходи за разработка на производителите на автомобили.
Когато Nissan дебютира с новия си Rogue PHEV 2026 на автомобилното изложение в Лос Анджелис тази седмица, той ще бъде използван на същата платформа и механика като Mitsubishi Outlander PHEV. Mitsubishi добави PHEV Outlander към гамата си още през 2016 г. в САЩ, а настоящият модел е на пазара от 2022 г. Но дори и с алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, едва сега Nissan представя своя конкурент Nissan Rogue PHEV.
Всъщност това е първият PHEV на Nissan, като марката се е фокусирала върху изцяло електрически превозни средства като Leaf и Ariya, както и върху традиционни автомобили, пикапи и SUV-ове с двигател с вътрешно горене.
Задвижващият агрегат в Rogue PHEV комбинира два електрически двигателя, по един на всяка ос, литиево-йонна батерия с мощност 20 кВтч и 2,4-литров бензинов двигател.
„Системата безпроблемно съчетава мощността от двигателите и бензиновия двигател, за да осигури ефективността, изисквана от водача по всяко време“, казват от Nissan. „Тя предлага изцяло електрическо шофиране за тихи и ефикасни ежедневни пътувания, плюс гъвкавостта на бензиново-хибридното шофиране, за да стигнете по-далеч, когато приключенията ви зоват.“
Общата мощност на системата е 248 конски сили и 332 lb-ft въртящ момент, което ѝ дава повече мощност и по-бързо ускорение от стандартния Rogue, който се справя само с 201 к. с. и 225 lb-ft. Интелигентното задвижване на всички колела е стандартно за Rogue Plug-in Hybrid, така че никога няма да се подхлъзнете.
За да настроят фино използването на този силов агрегат, водачите могат да избират от режими EV, Save или Charge, за да балансират зареждането на батерията или използването на
бензиновия двигател, в зависимост от техните нужди. Има и две нива на регенеративно спиране, активирани чрез преместване на скоростния лост от D в B, или три, ако активирате функцията за шофиране с един педал e-Step, която работи много добре на Nissan Leaf.
Предлагат се цели седем режима на шофиране за оптимизиране на подаването на мощност и разпределението на въртящия момент на всички колела: Normal, Power, Eco, Tarmac, Gravel, Snow и Mud4.
Rogue Plug-in Hybrid е оценен с EPA разход на гориво от 64 MPGe и 26 mpg комбиниран разход на гориво при работа на бензин.
Ватираните седалки са рядкост в класа. Вътре не е с мощната аудио система Yamaha, която Mitsubishi предлага, но е снабден с девет високоговорителя Bose. Безжичните Apple/Android устройства са стандартни и за двете нива на оборудване, с девет-инчов информационно-развлекателен дисплей и 12,3-инчов дисплей за водача. Нивото Platinum добавя 10-инчов HUD дисплей. В целия интериор има изобилие от електрически контакти.
Rogue е триредов CUV със седем места и единствената конфигурация със задвижване на всички колела. Въпреки че цените все още не са обявени, много подобните стикери на Mitsubishi Outlander PHEV струват 42 675 долара.
Може да се разгледа на автомобилното изложение в Лос Анджелис тази седмица или изчакайте дебюта му в шоурумите в началото на следващата година.








